open wond

  • gerda

    Hoi,

    wat jammer dat het zo is gelopen.Je gaat tenslotte toch voor een verbetering.

    Zelf heb ik ook niet de perfecte borsten,en zou er ook best wat aan willen laten doen.Maar als ik alles lees,nee laat maar zitten.Ze hangen niet ofzo,maar ik vind mn tepels niet mooi,maar om alleen daarvoor te gaan,nee!!Ik heb ze al jaren en mn man is er tevreden mee hahahaha.

  • mira

    hallo, ik ben gisteren weer op controle geweest en weer een uitvoerig gesprek gehad, ze blijven erbij dat het goed komt alleen dat het lang gaat duren en misschien correctie operatie. we wachten maar af. Is er bij iemand van jullie uitleg gegeven waardoor dat dit kan gebeuren. bij mij zeggen ze zuurstof te kort en bij jullie ? gr. mira

  • Aan mira

    bij mij heeft niemand wat gezegd. had eerder het gevoel dat het slecht was gehecht gezien het vanaf mn tepel tot aan de onderkant van mn borst een ellende / grote scheur was en ik zo en zo weinig hechtingen kon ontdekken.

    maar als het zuurstof te kort is, dan weet je dus wat je moet doen om het zo snel mogelijk dicht te krijgen….

    's nachts kan je het gewoon optimaal laten luchten.

    overdag enkel iets opdoen ter bescherming

    succes.

  • gerda

    Aan Mira,

    ikzelf heb niks laten doen ,maar mn schoonzus wel.

    Wat ik uit haar verhaal heb begrepen was dat haar huid niet echt goed was voor een borstlift en gelijk n prothese.Dit zou in twee keer gebeuren.

    Maar de pc had het tegelijk gedaan.Waar door haar huid te strak was.Als jou pc zegt dat alles goed komt ,moet je er ook maar vertrouwen in hebben,hij weet beter dan ik waar hij over praat,ik wens je in ieder geval veel succes toe en beterschap,

    gr.Gerda

  • Ir

    Ik ben geen robot

  • Ir

    Ir

    Ik ben geen robot