aptos draden in gezicht

• Ines

Hallo Marianne,

Ik denk dat bij aptos draden de draden worden ingebracht zonder snijden.Gewoon draden i nbrengen om de huid sterkte te geven.Maar na een tijdje is dit niet meer voldoende en diene er nieuwe draden te worden ingebracht,enz.Las hier trouwens op deze site dat er dames zijn die het deden en van wie je die draden duidelijk ziet zitten gezien ze juist onder de huid worden ingebracht.Bij een macs lift worden 2 of 3 draden ingebracht om alles stevig aan elkaar te laten groeien na een paar maanden versterven die.Heb je dat gezien op de website?Groetjes.Ines

• Ines

Beste Marianne,

O ja wat de prijs betreft dat is bij mij reeds jaren geleden zodat ik de huidige prijs niet ken.Even een belletje en je weet het direct.Groetjes.Ines

• marianne

hoi inez.

Ben je nog steeds tevreden, na enkele jaren?

gr marianne

• Ines

Hallo Mariane,

Heb altijd gedacht na 10 jaar zal het opnieuw dringend nodig zijn om een macs lift te gaan doen.Het is nu 7 jaar en als het zo doorgaat zal dat zelfs na 10 jaar nog niet nodig zijn.Maar je weet nooit,de macht van de zwaartekracht hé.Maar tot op heden alles prima.Groetjes.Ines

• marianne

thanxxxx voor al je informatie inez.

Ik hou je op de hoogte.

Groetjes marianne.

• mariarita

Hi Ines,

waar en bij wie heb jij de MACSl-ift laten doen?

Ik heb er 5 jaar geleden eentje gehad, maar vond dat de hamsterwangen nooit goed zijn weggehaald en al vorig jaar is het weer erg gaan zakken.

Heb als tussenoplossing een lipofilling laten doen (overigens tot grote tevredenheid).

Denk er over om het nog een keer te laten doen maar weet nog niet precies door wie en waar.

groetjes

• INES

Dag Marianne,

Kan je me even mailen a.u.b.

Groetjes.Ines

• sita

wil ook een behandeling ondergaan van aptos gezicht lift

maar hoe lang blijft het resiltaat

en wat kost dat precies??

wie heeft zo'n behandeling ondergaan en is tevreden

hartelijk bedankt

• Ines

Dag Sita,

Kan je een aptos lift afreden hoor.Blijft absoluut niet lang wat het resultaat betreft, bij veel dames zie je de draden zitten(verteren niet) zodat je na een aantal keren herbeginnen een wang krijgt zoals een tennisraket.Groetjes.Ines