ervaring dijbeenlift + liposcutie

• joke de jong

Hallo,

Ik ben joke de jong, 49 jaar, en ben 50 kilo afgevallen d.m.v. een maagverkleining.

Ik heb al een BWC gehad in een regulier ziekenhuis, ik wil ook een dijbeenlift + liposuctie laten doen maar deze chirurg doet deze operaties niet.

Ik wil uitwijken naar Belgie, omdat daar de prijzen een heel eind goedkoper zijn als in Nederland. Wie heeft ervaring hiermee.Waar kan ik terecht? in welke kliniek, en hoe is de pl.chirurg.

vr. gr. joke de jong

• gerda

Hallo,

een vriendin van mij heeft het laten doen in het Mariaziekenhuis inOverpelt Belgie,

de dr heet:paul verstraelen….als je wil kan ik je in contact brengen met mn vriendin,bij haar is het heel mooi geworden,

gr.Gerda

• joke de jong

Hallo Gerda,

Bedankt voor je reactie, als je dit voor mij wilt doen heel erg graag, ik hoor nog van je.

vr. gr. joke de jonggerda schreef:

>

> Hallo,

>

> een vriendin van mij heeft het laten doen in het

> Mariaziekenhuis inOverpelt Belgie,

> de dr heet:paul verstraelen….als je wil kan ik je in

> contact brengen met mn vriendin,bij haar is het heel mooi

> geworden,

> gr.Gerda

• joke de jong

Hallo Gerda,

Ik heb 2 x een mail gestuurd naar je vriendin maar ik krijg de mail return, hij komt dus niet aan.

Ik wilde je dit even laten weten.

gr. joke de jong

• gerda

Hoi Joke,

ik zal haar anders jou email even geven als je het goed vind,

gr.Gerda

• joke de jong

Hallo Gerda

Dat vind ik goed, bedankt voor al de moeite

gr joke de jong

• gerda

Hallo Joke,

heb je ondertussen al contact met haar gehad?,

gr.Gerda

• joke de jong

Hallo Gerda,

Nee jammer ik heb niks meer gehoord, maar ik sta nu met iemand in contact die een dijbeenlift heb ondergaan in belgie, ook in een regulier ziekenhuis, zij heeft haar dijbeenlift in februari gehad, en zij heeft foto's gemaild, en ik vond het er mooi eruitzien.

groetjes joke de jong

• gerda

Wat raar!!En ze antwoordde me nog met ja laat maar mailen en ik heb je haar email gegeven ,misschien te druk of op vakantie nu,is meivakantie hier.Maar als je al foto,s hebt van iemand en contact,is dat natuurlijk ook prima,

gr.Gerda

• Vonnie

Hallo Joke,

Ik ben nieuw hier en zit een beetje te lezen, ik krijg op 6 juli een dijbeenlift met een liposuctie, ik laat dit doen in Belgie.

Gr. Vonnie