neuscorrectie deuken

• Jack

hallo mensen,

na mijn neuscorrectie heb ik aan de linker- en rechter kant van mn neus twee deuken overgehouden, vlak boven mn neusvleugels. Bij het gapen worden ze heel diep, mijn arts zegt dat het normaal is bij mannen, maar heb ze bij niemand zo opvallend als bij mij gezien. Herkent iemand dit? Heb het voor de correctie niet gehad.

greetz

Jack

• petra

Nee ik herken het niet. Maar is je neus hierdoor op achteruit gegaan, of vind je het toch over het algemeen een verbetering?

• Jack

Dat weet ik dus niet, de ene keer denk ik wel en de andere keer heb ik zoiets van waarom heb ik het uberhaupt laten doen.

de ene keer vallen die deuken/kuilen ook veel meer op dan de andere keren. Ben bang dat het anderen ook opvalt.

Weet niet of het littekenweefsel is of het zo hoort

• neusie

Ik denk dat dit komt omdat hij van je neus een puntige neus heeft gemaakt en het kraakbeen in je neuspunt tegen elkaar heeft gezet?

• Jack

Ik heb nog steeds een bolle neus, dus weet niet of het daaran ligt!

• neusie

Hoe lang geleden is het dat je het hebt laten doen? En wat weet je over de ingreep? Wat heeft hij allemaal gedaan? inkorten? HUmp?Jack schreef:

>

> Ik heb nog steeds een bolle neus, dus weet niet of het daaran

> ligt!

• Beno

weet je wat ik denk?

Dat ze teveel kraakbeen hebben weggehaald, wanneer je deuken hebt, is het onderliggende weefsel verdwenen.

had je het direct al na de ingreep? En wil je zeggen waar je hebt laten doen of door wie?

misschien valt het mee, ik hoop het voor je.

liefs Beno

• c

hoi

Ik heb dit ook!

Ik heb nu anderhalf jaar geleden mijn neus laten doen,

nu heb ik aan de linker zijde een deuk.Het lijkt

alsof er teveel kraakbeen is weg gehaald.

Ondanks alles ben ik toch tevreden met mijn neus

maar zou dat deukje wel willen opvullen met iest

als dat mogelijk is.Iemand een idee?

groetjes

• Jack

Het was te groot, ze hebben de neusvleugels ingekort en de neus wat versmald en hoger gezet!

De deuken lopen gelijk met mn neusvleugelkraakbeen aan beide kanten, maar bij het inspannen ga ik neusvleugelen, waardoor ze heel diep en zichtbaar worden, krijg daardoor een sorrt havikneus

• neusie

ja klopt dat heb ik ook. zo een havikneus. maar dat is het effect wat je krijgt wanneer je de neustip smaller laat maken. ofwel een puntje laat maken. maar dat kan ook niet anders.