trilplaat om te ontzwellen?

• Els

Is een trilplaat (Powerplate) goed om je benen sneller te doen ontzwellen na een lipo? Als ik het goed voor heb, stimuleert dat trillen toch ook de lymfevaten en de bloedcirculatie… Mag je dat direct na de lipo doen of beter enkele dagen wachten?

Bedankt!

• Rosa

Pfffffffffffff…………………….. ik heb 3 weken geleden een lipo gfehad en heb er niet aan moeten denken om op zo'n plaat te gaan staan. Ik heb nauwelijks last gehjad van opzewllen, alleen in de avond ietwat opgezwollen benen, kuiten. De eerste 2 dagen heb ik niet veel gedaan, daarna ben ik gewoon weer mijn dagelijkse wandelingen met de hond gaan maken. Nu na 3 weken ben ik erg blij met het resultaat en als het nu nog beter wordt jippie!

Iki heb veel groene thee, gewone thee met citroen erin en water gedronken, grapfruit gegeten en ook wel komkommer.Heb wel op mijn eetgedrag gelet. MAAr wel iedere avond een koekje of chocolade bij de thee. Gewoonte blijven aanhouden.

Niet druk maken om vocht, valt reuze mee, mits je erg gevoelig voor bent. Gaat gauw genoeg weg. Zie het als een wond die altijd vocht om zich heeft zitten en na 2/4 dagen wordt dat minder.

Succes!

• eline

ik denk dat je je daar nog niet aan moet wagen, en ik kan me ook niet voorstellen dat dat zo goed is voor je momenteel.

gewoon het verband/panty er goed omhouden, en strikt volgens voorschrift, dit bepaald uiteindelijk wel het eindresultaat!

neem anders ‘solidago’ forte. dat zijn tabletten, en helpen zeer goed als je vocht vast houdt!

gewoon geduld hebben.. het komt allemaal wel weer goed, laat die benen even goed genezen, en dat kan maar 1 keer op een goede manier, en dat is nu….

fijn weekend!

• Joke

Een Powerplate staat gelijk aan een zware sportbeurt, dus nee ik zou dat niet doen!