ooglidcorrectie bobbeltjes?

• oogje

Hello!

Vraag: ik heb 4 weken geleden een boven en onder ooglidcorrectie laten doen. ging heel goed en na 1 1/2 week zag je bijna niets meer. Het enige is dat ik nog steeds een hard bobbeltje heb onder het buitenste ooglid aan beide ogen. Als je goed kijkt kun je het ook zien. Bobbeltjes kun je bewegen en zijn wat pijnlijk. Ik denk dat het verhard bindweefsel is. Is dat normaal? gaat dat vanzelf weg. Masseren of juist afblijven? Sounds familar?

thx…

• gerda

Hoi,

ik had dat laatst ook ,het leek op een gerstekorrel of (opkomend)puistje,de pc heeft het toen opengemaakt,maar er zat niks.Nadat het weer dicht was ,is het bobbeltje ook weggetrokken,ik weet niet ofdat het hetzelfde was maar de pc had zoiets nog niet meegemaakt.

• Lieks

Ik heb afgelopen december een onderooglidcorrectie ondergaan.

Ook ik had op het bovenooglid aan ieders kant 4 witte bultjes.

Ze lijken inderdaad op gerstenkorrels.

Ze werden langzaam wat groter en toen heb ik ze zelf uitgeknepen, wel pijnlijk!

Nu heb ik vorige week onderooglidcorrectie ondergaan en zo te zien heb ik het nu niet.

Het schijnt te maken hebben met de huid die weer dichtgroeit.

De arts kan het weghalen maar als het lukt gewoon zelf voorzichtig uitknijpen.

Er zit wat vet in het bultje.

Succes!

Groetjes, Lieks

oogje schreef:

>

> Hello!

>

> Vraag: ik heb 4 weken geleden een boven en onder

> ooglidcorrectie laten doen. ging heel goed en na 1 1/2 week

> zag je bijna niets meer. Het enige is dat ik nog steeds een

> hard bobbeltje heb onder het buitenste ooglid aan beide

> ogen. Als je goed kijkt kun je het ook zien. Bobbeltjes kun

> je bewegen en zijn wat pijnlijk. Ik denk dat het verhard

> bindweefsel is. Is dat normaal? gaat dat vanzelf weg.

> Masseren of juist afblijven? Sounds familar?

> thx…

• Izzy

Ik heb precies hetzelfde, het zijn geen gerstkorrels die je uit kunt knijpen maar meer verhardingen, je ziet ook de contouren vd bobbeltjes onder het litteken, lelijk gezicht. Ik masseer nu maar weet niet of het helpt.

Ben je al meer te weten gekomen of is het vanzelf weggetrokken.

Toi toi. Lotgenoot

• oogje

Blijven masseren, de mijne zijn al bijna weg! Het is idd bindweefsel, en ontstaan rond de hechtingen… (bij mij) dus houdt hoop!