ooglid onder en boven

• leen

Ik zou jullie op de hoogte houden .Afgelopen donderdag (9 APRIL) oog correctie ondergaan boven en onder bij dr Nelissen (level4)zeer tevreden al ben ik nu nog niet toonbaar.

Geen pijn gehad en je hoeft niet nerveus te zijn.

Niet meer twijfelen (heb een jaar lopen twijfelen totaal geen spijt onder de ogen kan ik het verschil al goed zien.

Prima pc.

Groetjes Leen

• karin

wat fijn dat het goed verlopen is , merk je al echt veel verschil ? ik heb nl wat last van wallen , maar ze zeggen dat een onderooglidoperatie best moeilijker is omdat de kans bestaat dat je onderooglid van de oogbol af kan gaan staan , en dat maakt mij onzeker , ik ben nl ook vorig jaar hiervoor op consult geweest bij dr nelissen , maar vind het toch moeilijk , zou jij mij misschien wat foto s voor en na kunnen sturen (als je dat wilt natuurlijk) vast bedankt gr karin

• gerda

Ik heb dat ook gehad bij dr, Nelissen en ben heel tevreden.Bij mij is het gebeurt in november.Ook ik dacht ojeee een afstaand ooglid maar het is heel mooi geworden en het veranderd nog elke week,

gr.en succes

• leen

Bedankt voor jullie reactie.ik ben 3 dagen verder en erg bond en blauw.het lijkt wel ontstokken .wat is jullie ervaring?Ik doe om de paar uur een ijsbril op.dat helpt wel maar ik durf er niets op te smeren.

Moet dinsdag weer werken maar dat zie ik nog niet gebeuren,

maar de wallen lijken weg onder de ogen,dus alles voor het goeie doel.

• gerda

Hoi Leen,

ik werd ook blauwer na een paar dagen,maar dat ging daarna heel snel weg,eerst geel enz.Heb je pijn omdat je denkt dat het ontstoken is?Anders moet je even bellen hoor.Ik denk dat as dinsdag nog niet alles weggetrokken is,maar make-up doet wel veel.Die ijsbril deed ik later iets minder op,ik dacht dat als ik hem op had gehad ook blauwer werd.,

succes

• Jis

Hoi Leen,

Bij mij werd het ook na een aantal dagen iets blauwer (ik heb 14 april een onderooglidoperatie gehad) en zit nu op mijn werk met nogsteeds een blauwe streep onder 1 oog maar een beetje make-up kan het wel een beetje verbergen.

Mij werd geadviseerd toen de hechtingen eruit gingen om op de blauwe plek arnicagelei te smeren (pas wel op dat het niet in het lidteken komt of in je oog) maar aangezien ik Arnica D6 pilletjes neem is dat voor mij wat dubbelop. Ik heb trouwens ook een aantal dagen met extra kussens geslapen zodat mijn hoofd wat hoger lag dan de rest van mijn lichaam (dit ook om de ergste blauwe plekken te voorkomen).

Als je het idee hebt dat iets onstoken is meteen de pc bellen hoor. Het gaat wel om je ogen en daar moet je zuinig op zijn.

@ Karin; een uitstaand ooglid kan een complicatie zijn maar trekt meestal wel weer weg volgens mij. Bij mij trekt het een beetje bij mijn linkeroog maar dat wordt echt met de dag al minder en ik ben pas een week verder en nu al heeeeeeel blij met het resultaat. Ik wou dat ik het jaren eerder had laten doen!!