Hallo,
Ik had hier veel gelezen over miniliften en wat men kan verwachten van deze behandeling.
De verschrikkelijke verhalen die ik heb gelezen wat me een tijd heeft doen twijfelen om het te gaan doen.
Toen kwam ik hier op het forum een adres tegen van een PC die ook in een privekliniek werkt, maar dus ook in een echt ziekenhuis.
Het zijn dezelfde handen, dus ook technieken.
ben daar enkele weken geleden op consult geweest en het was een hele lieve en prettige man, heeft me duidelijk alles uitgelegd, en het is in een ziekenhuis nog goedkoper ook.
Ik had veel voorbereidend werk gedaan, veel filmpjes gekeken en gelezen over deze ingreep en wat ik kon verwachten.
Ik weet dus dat de rimpels er niet mee weg gaan, maar wel mijn hamsterwangen en onderkin middels lipo.
Een iets jongere frissere blik, daar ging het mij om en niet om er 20 jaar jonger uit te zien, mijn eigen gezicht en blik houden zonder een face dat strak staat te krijgen.
Tussen de intake en opname zat 3 weken en inmiddels ben ik maandag geholpen, onder algehele narcose, in een ziekenhuis, nachtje blijven onder deskundig toezicht van lieve verpleging.
Ik ben nu 5 dagen verder en ik mag best zeggen dat alles me heel erg is meegevallen, de pijn viel heel erg mee, ja,… pijn doet het natuurlijk wel, maar wie mooi wil zijn moet er wel iets voor over hebben…met paracetamol is dit heel goed te dragen.
Ik maak iedere dag foto's, voor de ok en na de ok, iedere dag zie je verbetering, ik moet wel voor die halslipo een speciaal hiervoor gemaakt drukverband dragen, 1 week dag en nacht, en daarna 2 weken de nacht alleen.
volgende week gaan de hechtingen eruit, en ik zie echt al heel veel verschil, het is nu nog geel gekleurd de nek vooral, je ziet de draadjes nog zitten, maar ik kan nu al zien dat het door een pc gedaan is met liefde voor zijn werk en voor de vrouw-client.
Ik heb in het verleden ook het tegenovergestelde gehad bij een kliniek in Belgie, zoals hier de naam regelmatig tegenkom, met een lipo.
Toch heb ik de stap genomen om mijn gezicht in handen van een echte pc te leggen , en geweldige man die zijn vak kent en tot nu toe, echt top.
Ik hou jullie op de hoogte, als jullie de naam willen en het ziekenhuis, kan ik die geven maar ik weet niet of die zo op het forum vrijgegeven mag worden.
groetjes Luna.