uitleg werkonbekwaamheid

• Kato

Nog een toevoeging Els…. ik had je tweede stukje niet goed gelezen, waarin je aangeeft dat de zomervakantie geen optie is.

Toch blijf ik bij mijn mening, het is jouw probleem en niet van je werkgever.

• gerda

Als het echt niet lukt in de vakantie,s moet het ook kunnen in arbeidstijd vind ik,maar stel dan de werkgever op de hoogte.Hij zal dat heus niet aan iedereen gaan vertellen ,lijkt me.Of….je bent er gewoon open over dat je er heel erg mee zit,we zitten in 2009 ,het is toch geen schande als iets wat je niet mooi vind,weg laat halen.Ik denk dat alle vrouwen EN mannen die het zouden kunnen betalen ,het ook gelijk lieten doen,als ze de keuze hadden.

• Els

Bedankt Gerda!

Ik ben nog aan het kijken of het lukt om het op maar 3 dagen werkverlet te krijgen. Vermits 1 mei hier een feestdag is, moet ik sowieso niet gaan werken en op maandag heb ik geen les. Zo kan ik toch al 7 dagen rusten, terwijl ik maar 3 dagen moet vervangen worden.

• gerda

Heel vel succes met je operatie en als het gebeurt is laat het even horen,hoe mooi het is geworden,oke!!!