Tevreden na neus-ok?

• jelle

Ik denk ook dat het de enige manier is om van het kutgevoel af te geraken want anders blijft het je ganse leven domineren.

Ik hoop echt ontzettend voor jou dat de 3e keer de goeie is voor jou en eigenlijk ook voor mij want het zou mij ook veel moed geven om het 3e keer te laten doen. Het is denk ik ook wel goed teken dat hij de operatie kosteloos wil overdoen, wat bewijst dat het niet om het geld draait!

Ik zal voor je duimen en ik geloof er ook wel in dat het zal lukken :-)

Hou mij alleszins op de hoogte van hoe alles verlopen is en hou de moed erin…

x

• Maartje

Thx Jelle!

Ik zie het wel zitten hoor en het geeft idd een goed gevoel dat het niet om het geld draait.

Drs. de Boer is apart maar mijn inziens erg capabel. Als hij begint te praten over neuzen en correcties, dan beginnen zn ogen te stralen en hij vindt het zo'n mooi vak!

Ik ben dan ook (helaas voor mij 8-) de eerste die voor een 3e keer terug komt! :)

Voor de zekerheid wil hij dus ook graag 2 weken de spalk ophouden, want ik heb blijkbaar wel een hele eigenwijze neus. Had vast niéts met mijn karakter te maken, zei hij…haha.

Ik laat zeker ff weten hoe het is vergaan en idd, áls het je niet lekker zit, doe er dan maar wat aan, want ten eerste is het zonde van je geld en ten tweede moet je er nog je hele leven mee doen!

• Ir

Hoi Maartje,

Veel succes 1 september. Hoop dat het resultaat eindelijk goed is en dat je een neus krijgt die bij je past.

Ik heb vorig jaar november een neuscorrectie cat 3 gehad en volg zo nu en dan nog de discussies op dit forum zodoende kwam ik jullie tegen,

nogmaals veel succes,

• Maartje

Bedankt LR!

Ben heel benieuwd hoe het gaat. Volgende week rond deze tijd heb ik het in ieder geval gehad! :)

Zal zeker ff verslag uit komen brengen.

• Maartje

Hier is de correctie vorige week uitgevoerd en morgen mag EINDELIJK die vervelende kap eraf. Kan niet wachten!

Gelukkig is de hele operatie me weer ontzettend meegevallen en was het gelukkig weer een goede ervaring bij MediConsult.

Nu morgen afwachten…!

• Nasa

Ik heb 4 maanden geleden een neuscorrectie ondergaan. Heb er maar een gehad, heb wel overwogen een 2e correctie te laten doen. Heb 3 weken geleden een injectie gehad omdat ik een ontstoken neus heb gehad. Ik moet zeggen dat je heel veel geduld moet hebben voor het gewenste resultaat. Bij mij word het steeds beter, begin steeds meer tevreden te worden met het resultaat terwijl ik er na 3 maanden een hard hoofd in had.

Geduld is een vereiste overweeg niet te snel een 2e correctie!

• jelle

dag Maartje,

en hoe zit het ondertussen? De operatie zelf is blijkbaar meegevallen en wat is je gevoel na het verwijderen van het kapje? Zijn er geen complicaties opgetreden?

ben heel benieuwd en hoop dat je tevreden bent…

Jelle x

• jelle

dag Maartje,

en hoe zit het ondertussen? De operatie zelf is blijkbaar meegevallen en wat is je gevoel na het verwijderen van het kapje? Zijn er geen complicaties opgetreden?

ben heel benieuwd en hoop dat je tevreden bent…

Jelle x

• jelle Soumillion

Dag Maartje,

hoe gaat het ondertussen na je 3e neusoperatie? Het is al tijdje geleden dat je nog iets laten weten hebt, dus ik hoop dat alles goed verloopt…

Hou je mij op de hoogte?

Jelle x