Beste Mensen,
Ik wil eventjes mijn verhaal kwijt,ik ben best erg teleur gesteld,wat ook begrijpelijk is…
Ik had een grote neus,niet echt al te brede neus met een hoge neus rug,scheefstand van algehele neus en tussen schot. (neus punt stond iets omhoog,dit vond ik overigens niet erg hinderlijk)
nu na de operatie van bijna 3 jaar geleden—>>Neus is ietsjes kleiner,hoge neusrug is weg geveild en hadden tussenschot recht gezet en neus ook.
Het geval is nu,de neus blijft zeer aanzienlijk dik,vaak verstopte neus,ook tijdens het gebruik van een anti allergie middel blijft deze dik en opgezet,ook ruik ik vaak een onaangename geur in de neus.
De neus staat aanzienlijk schever dan hij voor de operatie stond,neus tussenschot staat nog steeds aanzienlijk scheef,een flinke dikke neus, dan hoe het was voor de operatie,daar de neus tip iets gezakt is,deze stond voor de operatie omhoog.
Aan beide zijkanten van de neus rug zijn kleine stukjes bot te voelen en te zien,en op de neusrug een kuiltje,dit geef klachten met het dragen van mijn bril en ook zonnebril,,daar ik nu al een poos geen bril en ook geen zonnebril draag.
Ook is mijn neus nu aanzienlijk asymmetrisch en dit klopt niet bij mijn gezicht!
Ik vind het erg jammer,het is best een enorme grote en nogal zware operatie,en deze klachten zijn erg hinderlijk.
Ik was al eerder terug geweest naar het ziekenhuis,hierbij gaf ik aan dat de neus erg dik bleef,ik durfde niet voor mijn mening uit te komen,de K.N.O gaf wel aan,als ik het wilde veranderen weer geopereerd zou moeten worden,maar adviseerde dit niet te doen,ik was niet in staat om op dat moment aan te geven dat het misschien wel de juiste oplossing zou zijn.
Ik vind het heel erg vervelend,dat mijn neus nu dikker dan voor de hele operatie en dat alle klachten van dien nog steeds niet zijn opgelost!
ik vind het best vervelend om wederom een herstel operatie te onder gaan, maar wel vindt ik,dat dit hersteld moet worden!
Ik blijf vrij nuchter ,maar zeker in goede hoop dat het nader wel aanzienlijk goed is. ,dat de neus en tussenschot wel recht staan,de stukjes bot aan de zijkanten weg zijn en dat kleine kuiltje op mijn neusrug ook gewoon weg is,dat mijn neus vleugels symmetrisch zijn.
mijn neus weer smaller,mijn neus punt niet naar beneden maar weer iets omhoog .
Nu staat mijn neus punt iets naar beneden,tijdens een lach trekt mijn neus krom naar beneden waardoor er een als het ware een Romeinse neus ontstaat.
In het verleden trok deze juist omhoog!
Ik hoop echt dat er iets aan gedaan kan worden,het is zo jammer dat ik me heb laten opereren en dat ik er uiteindelijk weinig mee opgeschoten ben!
morgen moet ik weer naar de k.n.o arts en dan hoor ik hoe hij er over denkt!!
ik hoop dat ik voor me zelf op kom en dat ik een herstel operatie krijg!!
ik hoop voor de mensen die een neus operatie moeten ondergaan dat dit echt heel positief uitpakt,dit gun je niemand,echt niemand!!
groetjes Niene