Ooglidcorrectie, welke arts is een aanrader!??

• w

Hoi G. van Hooft,

Spreken wij over dezelfde drs H?

Wellicht dat wij iets voor elkaar kunnen betekenen.

mvg,

W

• jose van lingen

goede dag, ik wil vragen of je misschien nog in het bezzit bent van de bijsluiter van dermalive, ik ben inmiddels 7 x geopereerd aan diee bobbels, granulomen, en heb nooit de bijsluiter gekregen van dermalive. graag zou ik daar een kopie van willenn hebben als dat mogelijk is.

groetjes jose

• G. van Hooft

Je kunt mij mailen op ghislchant@hotmail.com

• Kato

Wat een heftig verhaal, en goed dat je het er niet bij laat zitten.

Ik ben niet zo thuis in de fillers, en over Dermalive weet ik helemaal niets, dus ook niet of het nog gebruikt wordt. Als dat wel zo is kun je dit verhaal misschien in een nieuwe topic zetten, als waarschuwing voor anderen.

Succes met je strijd.

• Rita

En…ben benieuwd of je operatie geslaagd is?

• G. van Hooft

Ik heb je verhaal gelezen.

We hebben het inderdaad over dezelfde plstisch chirurg; drs H

Je kunt me mailen, dan overleggen we even.

• w

Greet waar ben je nou? Je mail adres is verwijdert ben jij zelf misschien ?

Ik weet dat H een hekel aan mij heeft en mij misschien zo probeert te lokken……

ik vind het maar raar dat het nu weg is wat je schreef en iemand smeekt hier om de bijsluiter van Dermalive en je reageert daar dan weer niet op.

Heel vreemd.

• jose van lingen

graag zou ik een kopie willen hebben van de bijsluiter van Dermalive, heeft u die nog?

• M

Ik wil iedereen bedanken voor alle reacties op mijn verhaal over de verschrikkelijke gevolgen van inspuitingen rimpelvuller Dermalive.

• Jet

Beste allemaal,

Mijn naam is Jet Mok en ik ben freelance journalist voor vrouwenblad Libelle.

Voor een speciale uitgave over schoonheid willen we graag mensen interviewen die bij een plastisch chirurg zijn geweest omdat zij onzeker waren over hun uiterlijk en willen vertellen over het resultaat. De vragen gaan over waarom u het heeft laten doen, of u meer zelfvertrouwen heeft gekregen, blij bent met het resultaat of juist niet, enzovoorts, enzovoorts.

Er komt een professionele fotoshoot (alleen van het hoofd) bij kijken en het interview kan per telefoon gebeuren.

Wie interesse heeft kan me mailen voor meer informatie!

Groetjes,

Jet