Gisteren lipo gehad aan binnenkant bovenebenen, taille, buik rondom navel en sadle bags!
Kort maar krachtig:
Hele dag weg geweest, laten doen in ziekenhuis, volledige narcose, dat was het ersgt daaruit wakker worden genmaakt. Maar goed, Inderdaad veel gelekt, wondvocht, is nu na een dag weg. Ben nog niet echt opgezet denk ik weet ik niet zeker, heb al gedouchd. Wel zie ik dat mijn onderbuik net boven de venusheuvel opgezet is niet om aan te zien, maar goed. Die vetrol rondom mijn navel is helemaal WEG en dat is super.
Slecht geslapen vannacht, korte slaapjes veel moeten plassen en gelukkig kon ik wel draaien en op de zijdes liggen. Vandaag stijf en pijn in mijn onderrug, inwendig, Waarvan…… geen idee daar is niets gedaan, Wordt al wel minder. Heb voor een week een antibiotica kuur meegekregen ivm bacterien.
De medicijnkast is gevuld, Arnica druppels, Vitamine C, Vitamine E, en de antibiotica. Ben blij met zowat ik even vluchtig heb kunnen zien, maar over 1 been ben ik zeer huiverig, die ziet er echt dikker uit alsof daar niets is gedaan, zitten wel gaatjes dus is wel onder handen genomen, maar ja die binnenkant stoort me nog steeds met de strakke broek aan! Het ander been is oke!
Kan ik hieruit al opmaken dat er een correctie operatie moet volgen!!!! Ojee…..
Verder ook al de broek uitgewassen maar droogde te langzaam dus weer vochtig aan gedaan bah heel vies.
Maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden!
Ik ga er ook maar vanuit dat ik morgen en de rest van de weken opgezet zal zijn en ik zou niet weten welke kleren ik moet aan doen dan. Heel groot probleem.
Nu ga ik maar weer een kopje groene thee drinken, vochtafdrijvend zeggen ze en uitrusten.