Bovenooglidcorrectie

• Mariska Bisschop

Ik heb een bovenooglidcorrectie gehad en ben nu 2 weken verder en zeer tevreden.

Ik vraag mij daar in tegen wel af, of er boven mijn ogen nog vocht zit, zowel boven de wimperrand als onder de wenkbrauw.

onder de wenkbrauw heb ik nog steeds het idee dat er een rand over mijn oog valt, dus te dik is.

Klopt het dat dit allemaal nog vocht is, of is dit het!!!

Graag hoor ik verhalen van mensen die deze behandeling ook hebben ondergaan.

• Ines

Maak U maar geen zorgen hor alles komt dikJe doet dat als volgt : in orde.Een beetje geduld opbrengen en alles zal oke zijn.Indien je wenst kan je zelf een beetje lymfedrainage gaan doen zodat het vocht sneller verdwijint en je onderhuids bindweefsel rapper zal genezen.Je doet dat als volgt :plaats je wijsvinger op de buitenkant van het ooglid en geef een lichte druk naar buiten toe,je schuift een vingertje op en doet precies hetzelfde totdat je in de binnenhoek bent,en dan ga je terug in de omgekeerde richting.3 maal herhalen van buiten naar binnen en van binnen naar buiten.Heel licht drukken.Succes.Ines

• gerda

Hallo Mariska,

ik heb een onder/bovenoogcorrectie gehad(november) en nog steeds veranderd het met de dag,de arts zei dat het een jaar kon duren.Natuurlijk zie je er nu al niks meer van,maar iedere dag kriebelt of trekt mn oog nog,niet vervelend hoor