Beste Allemaal,
Heb jullie advies/mening hard nodig…
Helaas heb ik al jaren “last” van mijn neus. Onbewust ging het zijn eigen leven leiden, alles wat ik doe, pas ik onbewust aan op die stomme neus van mij.
Mensen wil ik liever niet van de zij-kant benaderen, kijk mensen altijd recht aan, en foto's zijn een hel! Hoewel ik dol ben op kinderen, ontwijk ik ze liever, kinderen zijn nogal hard, en opmerkingen van “jij hebt een rare neus” probeer ik te voorkomen door kinderen uit de weg te gaan. Wanneer iemand het over een neus heeft ( al is het maar, ik heb mijn neus gekrapt) weet ik niet hoe snel ik mij uit de voeten moet maken, zelf kan ik het woord neus ook nauwelijks uitspreken…
Sinds kort heb ik er echt genoeg van, hoewel ik het lang heb weggestopt, onderandere door dat ik een lieve vriemd heb die mij ontzettend heeft geholpen met het proberen te accepteren, wil ik mijn leven leiden zonder dat het beinvloed wordt door mijn neus. Dus de kogel is door de kerk, ik moet actie ondernemen.
Er is echter nog een belemmering, wat mij tot nu toe tegenhoudt is het feit dat ik ontzettend bang ben voor de operatie, vooral het bloederige gedeelte… Ben nog nooit geopereerd (gelukkig) maar wel een aantal keer van mijn stokje gegaan bij het zien van bloed. Zo graag wil ik eindelijk wat veranderen, en mij lekker voelen met wie ik ben, maar dit houdt mij tot nu toe tegen…Helaas!
Hebben jullie misschien soortgelijke angsten (gehad)? Zou graag jullie mening/advies willen horen!!
Bedankt!!