hallo
ik overweeg een borstvergroting maar na op internet gekeken
te hebben zou ik niet weten welke kliniek of chirurg
nu goed is,ikzelf overweeg te gaan naar de Velthuiskliniek
wie heeft daar ervaring mee??? groetjes jolanda
Hoi Jolanda,ik heb zelf een borstvergroting laten doen in breda in het Langendijk ziekenhuis bij dokter Lemmen in 2004 en daar heb ik totaal geen spijt van.Zij heeft mij enorm goed geholpen.ik ben meer dan tevreden.Ik ben van een aa cup naar een kleine c cup gegaan,want dat past bij mijn postuur na 2 bevallingen.Ze liet mij zelf de keus wat voor soort en welke grote ik wilde hebben.dus ik kan met een gerust hart tegen jouw zeggen dat je dat ook maar moet gaan overwegen.Ik heb zelf ,mede op haar aanraden,op waterbasis genomen.Dat vond zij het veiligste om onder de borstspier te laten plaatsen.Want dan krijg je het meest natuurlijke effect.en dat is echt zo.Niemand die aan mij vraagt of het echte zijn.Gewoon lekker puur “natuur”.ik hoop dat je met mijn advies iets kunt bij jouw beslissing.Ik wens jou dan ook enorm veel succes met je definitieve keuze.groetjes van shirley
hai shirley
dank je voor je berichtje,ik heb ook twee bevallingen gehad maar dat
is alweer een aantal jaartjes geleden, heb twee keer 9 maanden borstvoeding gegeven
en merk sinds een jaar dat het allemaal wat slapper gaat worden, ik ben er
wel al uit dat ik het toch laat doen,maar twijfel nog of ik naar het ziekenhuis ga of
naar een kliniek,er is zoveel informatie over alles dat ik het niet meer weet.
ik woon in den haag en ga toch maar naar een consult in het ziekenhuis
en wilde ook gaan naar de velthuiskliniek.we zien het wel maar ik vind het wel erg spannend. groetjes jolanda
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?