hoe voelt het en ziet het uit na liposuctie?

• Anonymous avatar

Hoi,

Ik heb binnenkort een liposuctie aan benen, buik en taille. En heb er zo´n zin in. Heb er erg naar uit gekeken maar nu het dichterbij komt is het ook wel eng.

1.Hoe voelt het als je uit narcose komt en als je je kleren weer aan doet.

2.Zitten je kleren dan al losser en zie je echt gelijk resultaat. Voor hoelang?

3.je krijgt blauwe plekken en vochtverdikkingen, dus…. voel je je weer dikker of valt dat wel mee.

4.je hebt zo´n sexy pakje aan, erg leuk, maar als je dat na 48 uur uit doet om te douchen zie je dan ook nog resultaat of ben je opgezet?

Spannend allemaal.

• Anonymous avatar

Christel, meteen na de lipo zie je er gestroomlijnder uit, maar meestal ga je daarna opzwellen. Het uiteindelijke resultaat kan wel 6 maanden duren.

Ik heb geen blauwe plekken gehad. Heb slaapverdoving gehad, geen narcose.

Meteen erna voel je je stijf en beurs. Je hebt niet echt pijn, maar moet wel een dag of 2 rustig aan doen. De eerste dag/nacht lekken de wondjes. Daarna zijn ze al dicht.

Als je veel wilt lezen, kun je naar het viva-forum komen. Bij mode en beauty staan heel veel liposculpture-ervaringen.

• Anonymous avatar

zie mijn topic hierover elders rond juli 2008.

binnen enkele maanden nauwelijks resultaat, daarna steeds meer, je merkt het meer aan je kleren dan je spiegelbeeld, verwacht alsjeblieft niet te veel, dat deed namelijk wel en dan valt het tegen…

• Anonymous avatar

De eerste week vond ik het best wel pijnlijk.

Houd er ook rekening mee dat als je voor de eerste keer gaat douchen en je

doet je pakje uit, dat je dan wel een beetje akelig kan gaan worden.

Ik had dat nl. heel erg en wist niet wat er aan de hand was.

Achteraf hoor je dat meer mensen daar wel last van hadden.

Zelfs van iemand gehoord dat ze toen van haar “stokkie”ging.

• Anonymous avatar

Ik kan niet verder terug in de tijd zoeken, hoe kan dat nou, ik ga naar de zoekfunctie en tik je naam in?

• Anonymous avatar

Dat vind ik wel jammer, want ik hoor van velen dat het gelijk te zien is.

Dat je gestroomlijnder bent, ik hoef niet gelijk in bikinie hoor, maar als ik er al beter in kleren uit zie is al heel wat!!! Geen flubberbuikje meer dat over de broek rolt. Dat je de littekens nog ziet oke, is te verbergen, de blauwe plekken zijn ook te verbergen, maar loshangend vet kun je niet verbergen. En daar doe ik het voor.

Ik maak me wel druk dat ik door het pakje te dragen mijn kleren niet goed aan kan en dat je en het pakje misschien ziet. Dat wil ik niet.

Inderdaad ik moet niet gaan inzien dat ik van de ene op de andere dag magerder eruit kom te zien en dat is misschien wel zo nu. Dankje voor de tip om realistisch te blijven.

Toch spannend.

• Anonymous avatar

Christel, bij mij zag je het wel meteen hoor. Alle rare uitstulpingen waren weg. Alles was wel een beetje opgezet, maar je zag duidelijk verschil.

Het is handiger lipo te laten doen in de winter, dan kun je dikkere kleding aan en heb je ook geen last van de warmte als je 6 weken een strak pak aan moet.

En het resultaat is ook pas op z'n mooist na 6 maanden.

• Lucey

=13.5pxIk ben zeker niet dik, ook niet slank, ik ben maar een kleintje, de verhouding van mijn lichaam is niet in verhouding met mijn onderlichaam, heb relatief kortere benen en een iets langer bovenlichaam, ik zou deze ingreep niet gebruiken om af te vallen, maar om te corrigeren. Mijn bovenbenen ‘schuren’ ook tegen elkaar, en deze zijn nooit stevig geweest, vroeger woog ik 10kg meer, maar ben door weightwactchers deze verloren en blijf nu al enkele jaren op hetzelfde gewicht, geraak alleen van mijn ‘probleemzones’ maar en deze pot doet wonderen =13.5pxhttp://eu-sale.com/nl/eco-slim-nederland/

• Camilo

Heb slaapverdoving gehad, geen narcose.

Meteen erna voel je je stijf en beurs. Je hebt niet echt pijn, maar moet wel een dag of 2 rustig aan doen. De eerste dag/nacht lekken de wondjes.