Er is (sindskort ook in Nederland) een klein en handig apparaatje (Galvanic Spa) op de markt voor thuisgebruik, waarmee je je huid (gezicht, decollete, benen, buik etc.) kunt onderhouden en zelfs vernieuwen. In schoonheidssalons maakt men bijv. al jaren gebruik van galvanische stroom, omdat dit de huid hydrateert en opnieuw stevig maakt. De Galvanic Spa is een apparaatje dat ook op galvanische stroom werkt en dit in combinatie met behandelingsgels. Het apparaatje past zich aan, aan de behoefte van je huid en de gels helpen de natuurlijke levendigheid van de huid te herstellen.
De gels zorgen ervoor dat poriën diep worden gereinigd en dat je huid weer opnieuw collageen en elastine gaat aanmaken. Hierdoor krijg en houd je een prachtige huid. Na 60 dagen is je huid volledig hersteld en voelt het weer zacht, glad en soepel aan, zoals het hoort te zijn zeg maar. En omdat er een verouderingsremmer is toegevoegd aan de behandelingsgels vertraag je de huidveroudering.
Het apparaatje heeft verschillende opzethulpstukken (conductors) zodat je ook specifieke delen van je huid goed kunt behandelen, zoals de lijntjes onder je ogen etc.
Je kunt dus met dit apparaatje veel invloed uitoefenen op de toekomst van je huid:
Het vermindert lijntjes en rimpels (reduceert tot 70%), verstevigd de huid van gezicht, decolleté, benen en buik, laat doffe huid weer stralen, vermindert pigmentvlekken en verbetert de huidstructuur, je poriën vernauwen op neus, kin en kaak, wallen ontzwellen, oogcontouren worden gladder en het verstevigt de verslapte huid.
Het mooie van dit apparaatje is dat je dit ook meteen al merkt. Na 1 behandeling begint je huid zich al te herstellen en dit zie en voel je ook meteen. Na 1 behandeling voel je meteen het lifteffect al van de huid: wenkbrauwen zijn gelift, huid voelt steviger (dit voel en zie je dan ook bij de kaaklijn), rimpels zijn in eerste instantie tot 30% gereduceerd en je huid ziet er minder “vermoeid” uit (heeft meer kleur).
Bij oprechte belangstelling geef ik gratis een proefbehandeling, zodat je zelf ook meteen kan ervaren wat dit met je huid doet. Het apparaatje is zowel voor thuis als professioneel gebruik en kan bij mij worden verkregen tegen inkoopprijs.
Voor meer info mag je altijd contact met mij opnemen.