Minilift

• Mily

Hallo,

Ik onderging een macs lift met desastreuze uitkom (assymetrie in alle opzichten en overcorrectie) en overweeg om er na 2 jaar iets aan te laten doen. Hierover zou ik graag een vraag willen stellen: mijn macs lift gebeurde met oplosbare draden en zelfs na 20 maanden trekt mijn gelaat nog heel erg onderhuids. Dit is heel erg storend tot zelfs pijnlijk en ik had willen weten of dit bij een minilift met smas lift ook zo is? Ik bedoel hoe lang duurde het onderhuids getrek en was het zeer storend de eerste maanden? Natuurlijk kan ik die vraag ook aan een PC stellen maar die heeft het zelf nooit meegemaakt en enkele dames op dit forum wellicht wel!

Bedankt

Mily

• Miranda

Ik heb vorig jaar een minilift laten doen , het resultaat is erg mooi. De eerste paar dagen vond ik behoorlijk pijnlijk daarna een soort spierpijnen ,blauwe plekken,. die waren met drie weken over. Na 4 maanden waren de littekens praktisch onzichtbaar. Ik zou het zo weer laten doen.

• conny

Hai Miranda,

Ik ben ook aan het overwegen om een minilift te laten doen.

Kan je na 2 weken weer gaan werken?

Waar heb jij het laten doen.

aan de ene kant wil ik het graag en aan de andere kant vind ik het eng,je hoort ook verhalen van verminking.

Gr Conny.

• Ines

Hallo Mily,

Wat is een smas lift?Ines

• Daniella

Een SMAS (Sub Muscular Aponeurotic System) lift is een face lift waarbij de onderhuids spieren en de huid zijn gelift. Bij een soft lift is alleen de huid en onderliggende weefsel aangespannen.

De smas lift moet een betere resultaat geven op het lange termijn.

• Ines

Dag Daniella,

Oei, nog nooit van gehoord.Vraag mij af of dat ook niet zo is bij een macs lift.Ik dacht dat dit bij mij ook gebeurde tijdens de macs lift.Ga even een lichtje opsteken.Hou je op de hoogte.Fijn weekend.Ines

• Romy

Er is (sindskort ook in Nederland) een klein en handig apparaatje (Galvanic Spa) op de markt voor thuisgebruik, waarmee je je huid (gezicht, decollete, benen, buik etc.) kunt onderhouden en zelfs vernieuwen. In schoonheidssalons maakt men bijv. al jaren gebruik van galvanische stroom, omdat dit de huid hydrateert en opnieuw stevig maakt. De Galvanic Spa is een apparaatje dat ook op galvanische stroom werkt en dit in combinatie met behandelingsgels. Het apparaatje past zich aan, aan de behoefte van je huid en de gels helpen de natuurlijke levendigheid van de huid te herstellen.

De gels zorgen ervoor dat poriën diep worden gereinigd en dat je huid weer opnieuw collageen en elastine gaat aanmaken. Hierdoor krijg en houd je een prachtige huid. Na 60 dagen is je huid volledig hersteld en voelt het weer zacht, glad en soepel aan, zoals het hoort te zijn zeg maar. En omdat er een verouderingsremmer is toegevoegd aan de behandelingsgels vertraag je de huidveroudering.

Het apparaatje heeft verschillende opzethulpstukken (conductors) zodat je ook specifieke delen van je huid goed kunt behandelen, zoals de lijntjes onder je ogen etc.

Je kunt dus met dit apparaatje veel invloed uitoefenen op de toekomst van je huid:

Het vermindert lijntjes en rimpels (reduceert tot 70%), verstevigd de huid van gezicht, decolleté, benen en buik, laat doffe huid weer stralen, vermindert pigmentvlekken en verbetert de huidstructuur, je poriën vernauwen op neus, kin en kaak, wallen ontzwellen, oogcontouren worden gladder en het verstevigt de verslapte huid.

Het mooie van dit apparaatje is dat je dit ook meteen al merkt. Na 1 behandeling begint je huid zich al te herstellen en dit zie en voel je ook meteen. Na 1 behandeling voel je meteen het lifteffect al van de huid: wenkbrauwen zijn gelift, huid voelt steviger (dit voel en zie je dan ook bij de kaaklijn), rimpels zijn in eerste instantie tot 30% gereduceerd en je huid ziet er minder “vermoeid” uit (heeft meer kleur).

Bij oprechte belangstelling geef ik gratis een proefbehandeling, zodat je zelf ook meteen kan ervaren wat dit met je huid doet. Het apparaatje is zowel voor thuis als professioneel gebruik en kan bij mij worden verkregen tegen inkoopprijs.

Voor meer info mag je altijd contact met mij opnemen.

• tanja

Romy kan je je emailadres eens geven heb wel interssee apparaatje

• hani

Galvanic Spa is gewoonweg geld weggegooid aub hou deze reclame weg uit deze site(td)