Hoi,
Wat als je net een liposuctie aan buik, taille en benen hebt laten doen, mag je dan wel een beetje lopen voor de doorbloeding of juist helemaal niets. Wat mag wel?
Graag ervaringen, ook hoe het sneller mooi wordt en geneest.
Dank jullie alvast.
Hoi,
Ik ben toevallig vorige week op eerste consult geweest in de velthuiskliniek en daar werd gezegd dat je eerste dag rustig aan moet doen en vanaf tweede dag regelmatig wat lopen.(elk uur 10 min)Dit isidd voor de doorbloeding.
Je krijgt ook een strakke broek aan om zwellingen en blauwe plekken te verminderen.Dat vooral dragen en laten genezen.
Heb je nog geen consult gehad?Ik wil z.s.m. laten doen,maar kan het helaas nog niet betalen en ik wil niet in termijnen betalen,dus geen zomer in bikini nog.
Groetjes mariska
Christel, bij mij is het nu een jaar geleden (buik, maag, lovehandles) en ik heb 4 maanden geleden nog een kleine correctie gehad.
De eerste dag komt er nog veel vocht uit de wondjes en voel je je beurs, dus dan doe je automatisch rustig aan. Maar daarna mag je gewoon rustig alles weer doen hoor. Sporten mag pas na 2 weken weer.
Het uiteindelijke resultaat is pas na 6 maanden zichtbaar.
Wil je ervaringen uitwisselen en echt heel veel lezen, kom dan naar het viva-forum, bij mode en beauty staat een heeeeeel lang liposculpture-topic.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?