Twee maanden geleden heb ik 30% tca peeling onder me ogen gedaan voor de fijne lijntjes en om verslapping tegen te gaan. In eerste instantie zag het er zo mooi uit na dat het verveld was. De huid is hierdoor veel dunner geworden en ik heb het idee dat de huid juist nog slapper is geworden dan voorheen en dat me oogleden een beetje zijn gaan hangen. De lijntjes zijn verergerd. Ik heb spijt dat ik het heb gedaan. Ik heb al meerdere malen een 30% TCA peeling op me gezicht gehad. Ik heb best een dikke huid dat tegen een stootje kan. Het effect op mijn gezicht is heel mooi. Vandaar dat ik het ook onder me ogen heb gedaan zonder er bij na te denken dat de huid onder de ogen veel dunner is.
Komt dit nog ooit goed? wordt de huid onder me ogen nog dikker? Heeft mijn huid tijd nodig om te helen of is er niks meer tegen te doen? Ik wou dat ik de tijd kon terug draaien want ik heb zo'n enorme spijt waar ik bijna dagelijks mee geconfronteerd wordt.
Ik hoop dat iemand mij raad kan geven want het houdt me zo bezig. Ik ben 32 en het lijkt of ik 10 jaar ouder ben geworden door de peeling onder me ogen.