Restylane is zichtbaar

• Marina

Ik heb vorig jaar mijn lippen laten opvullen met Restylane. Ook de kleine verticale rimpeltjes boven mijn lip zijn toen opgevuld.

Nu vind ik dat de Restylane boven mijn lip steeds meer zichtbaar wordt. Vooral als er licht van opzij valt zie je aan beide kanten boven de lip twee bobbeltjes zitten. Hebben meer mensen hier last van. Ik vind het niet mooi bovendien lijkt het wel of het steeds erger wordt. Dit is wel vreemd voor een middel dat langzaam weer wordt afgebroken. Ik ben ook niet afgevallen in mijn gezicht dus dat is het niet.

Groet,

Marina

• Miranda

Bij mij is na een jaar niets meer te zien. Alles is weg ,ook een paar soort verhoogde plekjes , die zaten precies op het punt waar ze geinjecteerd had. Ik doe het niet meer , het is mij te duur voor het resultaat.

• Daniele

Hallo Marina,

waarschijnlijk een overbodige vraag maar heb je contact opgenomen met degene die het bij jou heeft ingespoten? En zelf denk ik dat je huid wellicht te dun is van zichzelf ten opzichte van de textuur. Daarom zie het er waarschijnlijk ook opzitten. Het is nu gewoon een kwestie van uitzitten, dus dat het vanzelf weggaat. Heb je nog geluk, stel dat je er een permanente filler in had laten spuiten………dan had je het operatief moeten laten verwijderen. Zelf ben ik 43 jaar en heb veel gerookt. Daardoor heb ik ook die lijntjes ik zit er aan te denken om de huid te laten laseren. Misschien is dat een betere en natuurlijkere manier om het probleem op te lossen. Had jij daar al aan gedacht en hoe oud ben jij? Lijntjes komen met de jaren.

Groetjes Daniele

• Trudy

Beste marina,

Ik heb restylane subQ in mijn wangen en onder mijn ogen laten spuiten door ee narts in velthuis kliniek en ik heb ook een grote bobbel onder mijn oog waardoor de groef ernaast hee ldiep lijkt. Dit spul is mooi voor jukbeenderen maar om onder de dunne huid te laten spuiten hebben ze later restylane in een andere vorm gebruikt wat mooier was. Maar ik zit nog wel met die bobbels, wanneer is hetuitgewerkt>>>?? TIpje voor de lijntjes boven je lippen is PMS siliconenolie, is permanent maar heel mooi en niet zichtbaar vult alleen de lijn op ik heb het jaren geleden laten doen en t is nog steeds prachtig.

Groetjs