Neuscorrectie

• nasa

Beste,

Ik zit al een lange tijd te denken aan een neuscorrectie. Mijn neuspunt wijst naar links, m'n neus loopt in een bolling en rechts er naast is het bot een stuk dikker.

Nu ga ik voor de 2x naar dr. Hermens. Tijdens de 1e afspraak leek hij me heel duidelijk en heb ik er veel vertrouwen in.

Echter lees ik hier 1 slechte ervaring bij hem. Kan iemand wat meer over deze dr. zeggen, of maakt het in principe niet heel veel uit? Bij elke arts loop je het risico dat het niet goed kan gaan..

Alvast bedankt.

• carmen

Ik zou persoonlijk niet naar hem toe gaan!

ikzelf heb 2 negatieve verhalen van hem gehoord, 1 lag bij mij op de kamer (word nu voor de 3e keer geopereerd)

1 heb ik via internet leren kennen!

dr ledermann is daarentegen wel weer een aanrader

maargoed tis natuurlijk je eigen keuze :)

• Nasa

Hallo Carmen,

Bedankt voor je reactie. Ik zou graag foto's willen uitwisselen met wat erbij moet gebeuren en hoe het bij die bekende van jou voor en na was.

Een arts is geen wonderdokter en denk dat er altijd mensen zijn die er niet tevreden mee zijn.

Verder heb ik vandaag Dr. Tonnard gemaild met meer informatie, over hem las ik ook goede verhalen. Het probleem is alleen dat het in belgie is. Ken jij mensen met ervaringen bij hem.

Daarnaast vind ik het lastig om nu een afspraak te maken bij dr. leederman omdat ik al een vergevorderd stadium zit met dr. hermens.

Alvast bedankt.