ervaring opereren in Praag Tsjechie

• Rupert

Ik lees op dit forum veel verhalen. Helaas ook over de mislukkingen. Dat maakt mij erg huiverig vooor mijn beoogde ingreep. Ik wil een endoscopische voorhoofdslift gaan doen met een correctie van het onder ooglid. In Nederland kost me dat ruim 6000 eur.. Op internet heb ik gesurft en dan kom je in Tsjechie uit. Voor dezelfde ingreep betaal je in Tsjechie maar 2100,= eur.

Concrete vraag…

Wie heeft er ervaring met een endoscopische voorhoofdslift en onderste ooglid correctie?

Wie heeft er ook een plastische ingreep gedaan in het buitenland liefst in Tsjechie?

Hoe is dat bevallen en waar moet je goed op letten als je zo'n ingreep in het buitenland doet?

Groet,

Rupert

• Dahlia

Hoi Rupert,

ik heb zelf geen ervaring met Tsjechische klinieken, maar hierbij een (engelstalige) link met veel info over Tsjechische klinieken.

http://lookyourbestuk.com/forum/viewforum.php?f=20

Veel leesplezier,

Dahlia

• Ivanka

Hallo Ruppert, met endoscopische voorhoofdslift heb ik helaas geen ervaring, maar heb in Tsjechie /niet Praag/ aantallen ingrepen laten doen en ben erg tevreden….wens je veel succes met juiste keuze. Ivanka

• jana

Ik ga zelf altijd voor botox en fillers naar Praag en ben daar heel erg tevreden over. Dokters weten waar ze het over hebben en werken in dit geval zelfs samen met een nederlandse dokter. Volgens mij heb ik haar hier wel eens voorbij zien komen, dr van de elzen. Dus gaan zou ik zeggen.

• Rd

Weet niet of er meer mensen last van hebben gehad, maar ik denk dat je wel moet oppassen met vliegen als je net een correctie hebt gehad.

Ik was aan mijn neus geopereerd net na na november een maand later, in oktober, ben ik naar Turkije gevlogen, nog een beetje lekker weer dacht ik kan ik daar verder genezen. In het vliegtuig kreeg ik tijdens het opstijgen en gedurende de reis veel pijn in mijn neus.

Maar bedenk je maar eens, heb je een flesje water (vroeger mocht dat nog) in je tas, dan is hij bij landing half vervormd, door de druk. God mag weten wat er met je neus of bij een andere ingreep gebeurd. Ik zal in ieder geval voorzichtiger zijn met vliegen na een ingreep.

verder gaat het goed, heeft niet voor noemenswaardige complicaties gezorgd.

gr Rd.

• Rupert

Hoi Jana,

Vlieg je altijd naar Tsjechie-Praag? Waar vlieg je dan vandaan (welke maatschappij) Rd reageert dat vliegen niet altijd geweldig is. Hoe zijn jou ervaringen daarmee?

Groet,

Rupertjana schreef:

>

> Ik ga zelf altijd voor botox en fillers naar Praag en ben

> daar heel erg tevreden over. Dokters weten waar ze het over

> hebben en werken in dit geval zelfs samen met een nederlandse

> dokter. Volgens mij heb ik haar hier wel eens voorbij zien

> komen, dr van de elzen. Dus gaan zou ik zeggen.

• Jana

Hi Rupert

Ik heb nooit problemen gehad. Vlieg met CSA/KLM of SkyEurope. Of ga met de auto, 7 a 8uur rijden zo ongeveer. Groeten Jana

• Dahlia

'En nog heel hartelijk dank voor de tips………' not……..Rupert schreef:

>

> Ik lees op dit forum veel verhalen. Helaas ook over de

> mislukkingen. Dat maakt mij erg huiverig vooor mijn beoogde

> ingreep. Ik wil een endoscopische voorhoofdslift gaan doen

> met een correctie van het onder ooglid. In Nederland kost me

> dat ruim 6000 eur.. Op internet heb ik gesurft en dan kom je

> in Tsjechie uit. Voor dezelfde ingreep betaal je in Tsjechie

> maar 2100,= eur.

>

> Concrete vraag…

>

> Wie heeft er ervaring met een endoscopische voorhoofdslift en

> onderste ooglid correctie?

> Wie heeft er ook een plastische ingreep gedaan in het

> buitenland liefst in Tsjechie?

> Hoe is dat bevallen en waar moet je goed op letten als je

> zo'n ingreep in het buitenland doet?

>

> Groet,

>

> Rupert

• calibelleza

Ik heb op mijn laatste trip een mevrouw begeleid die een endoscopische voorhoofdslift heeft laten doen. Was echt heel snel genezen! Ongelooflijk hoe snel dat eigenlijk ging,want de 1e dag zag het er best wel eng uit,maar ze heeft uiteindelijk een heel mooi resultaat. Ik kan je haar nummer wel geven,als je me mailt dan kan ze je uitleggen hoe het bij haar is gegaan als je ervaringen wilt weten.

Wat voor onderooglid correctie heb je het over? Want de vriendin van deze dame in kwestie had erge diepliggende ogen/wallen. De arts heeft bij haar medpore implantaten ingebracht met een fantastisch resultaat!