ervaring opereren in Praag Tsjechie

• Rupert

Ik lees op dit forum veel verhalen. Helaas ook over de mislukkingen. Dat maakt mij erg huiverig vooor mijn beoogde ingreep. Ik wil een endoscopische voorhoofdslift gaan doen met een correctie van het onder ooglid. In Nederland kost me dat ruim 6000 eur.. Op internet heb ik gesurft en dan kom je in Tsjechie uit. Voor dezelfde ingreep betaal je in Tsjechie maar 2100,= eur.

Concrete vraag…

Wie heeft er ervaring met een endoscopische voorhoofdslift en onderste ooglid correctie?

Wie heeft er ook een plastische ingreep gedaan in het buitenland liefst in Tsjechie?

Hoe is dat bevallen en waar moet je goed op letten als je zo'n ingreep in het buitenland doet?

Groet,

Rupert

• Dahlia

Hoi Rupert,

ik heb zelf geen ervaring met Tsjechische klinieken, maar hierbij een (engelstalige) link met veel info over Tsjechische klinieken.

http://lookyourbestuk.com/forum/viewforum.php?f=20

Veel leesplezier,

Dahlia

• Ivanka

Hallo Ruppert, met endoscopische voorhoofdslift heb ik helaas geen ervaring, maar heb in Tsjechie /niet Praag/ aantallen ingrepen laten doen en ben erg tevreden….wens je veel succes met juiste keuze. Ivanka

• jana

Ik ga zelf altijd voor botox en fillers naar Praag en ben daar heel erg tevreden over. Dokters weten waar ze het over hebben en werken in dit geval zelfs samen met een nederlandse dokter. Volgens mij heb ik haar hier wel eens voorbij zien komen, dr van de elzen. Dus gaan zou ik zeggen.

• Rd

Weet niet of er meer mensen last van hebben gehad, maar ik denk dat je wel moet oppassen met vliegen als je net een correctie hebt gehad.

Ik was aan mijn neus geopereerd net na na november een maand later, in oktober, ben ik naar Turkije gevlogen, nog een beetje lekker weer dacht ik kan ik daar verder genezen. In het vliegtuig kreeg ik tijdens het opstijgen en gedurende de reis veel pijn in mijn neus.