Neuscorrectie

• Dennis

Hallo mensen,

Tijdje terug heb een neuscorrectie gehad bij een pc. Het is niet helemaal goed gegaan, mn neus wijst naar links, de ene gat is kleiner dan de andere en bij het inademen klapt die dicht en bij het uitademen adem ik tegen de wand, waardoor ik soms hoofdpijn krijg. Nu weet ik niet of mijn verzekering een revisie om gezondheidsreden gaat vergoeden, heeft iemand hier ervaring mee?

groetjes dennis

• R

jazeker, informeer even bij professor Nolst in het AMC Amsterdam. Hij vraagt het aan bij jouw verzekeraar. Deze man is echt heel kundig. Denk dat je het voor 99% zeker vergoed krijgt. En dan wordt het ook nog eens heel goed gedaan, dus maak je niet al te veel zorgen.

veel sterkte ermee!

R

• Dennis

Hoi R,

Dankje voor de geruststelling! Ik was bang dat de verzekering het niet zou vergoeden omdat ik de problemen te danken heb aan de neuscorrectie.

Mag ik vragen hoe het komt dat jij zo goed op de hoogte bent?

Dankje,

Dennis

• R

antwoord is eigenlijk logisch, omdat ikzelf een aantal keren ben geopereerd.

succes verder en zet alles op alles, vanzelf komt het niet goed, je moet er echt werk van maken.

• Dennis

Bedankt R!

Nog 'n vraaje,kan ik niet het beste eerst naar een KNO arts in mijn buurt gaan en als hij dan vervolgens de vergoeding aanvraagt deze om laten zetten door prof. Trenite?

• R

Nee joh, dat kan niet, de “behandelend ars” vraagt aan, dus die gaat het dan ook uitvoeren,

dat andere wat jij voorstelt is allemaal veel te omslachtig, zorg er nou voor dat je gelijk op het goede adres zit. Prof NT heeft het voor mij ook aangevraagd destijds, ik wist niet eens dat het mogelijk was, ik was bereid diep in de buidel te tasten, maar hij zei me een afspraak te maken opnieuw in het AMC en dan ging hij het bij mijn verzekering aanvragen, met succes!

Reistijd naar Amsterdam ben je straks weer vergeten,

groetjes R

• Dennis

Het is nog geen jaar terug dat de ingreep bij mij plaatsgevonden heeft, ik wacht nog even totdat ik een jaar volmaak en dan volg ik je advies op R

• Dennis

Heb nog een vraagje, het is nu 7 maanden geleden dat ik een neuscorrectie heb gehad. Zal ik een afspraak bij dr. Nolst maken of echt wachten na tot ik een jaar volmaak?

bedankt!