ooglidcorrectie.

• leen

ik zou jullie op de hoogte houden.Afspraak voor behandeling gemaakt met LEVEL4 kliniek. Dr Nelissen.gaf mij een goed vertrouwen.ik ga voor boven en onder ooglid correctie.Ben benieuwd en nerveus .

De dames die pas zijn geholpen hoe staat het er mee.???Lisette en Reggie ???

• gerda

Hallo Leen,

veel succes!!Ik heb het 3 mnd geleden laten doen,en heb er geen spijt van.Mooi geworden en helemaal NIKS gevoeld.Wel zat ik de 1e week constant met mn camera en de spiegel te kijken en me af te vragen:komt dit goed?En na 3 mnd kan ik al zeggen:Jazeker is het goed gekomen.Maar..de hele heling duurt ong. een jaar volgens de dokter,

groetjes Gerda

• Noor

Ik heb een jaar geleden een ooglidcorrectie laten doen. Simpele ingreep dacht ik, wat kan er nu mis gaan? De complicaties werden ook als te verwaarlozen voorgedaan. Maar nu, ik heb spijt als haren op mijn hoofd van de ingreep. Want ik ben blind geworden aan een oog door ernstige complicaties na de ingreep. Het kan dus wel. Verder is dit oog ook behoorlijk verminkt door een spoedoperatie die ik daarna moest ondergaan omdat het anders mijn leven had kunnen kosten.

Denk dus alsjebliieft na wat je doet! Je snijdt in een gezond lijf!

• Eva

Wat erg allemaal voor je Noor, vreselijk !

Je getuigenis greep me aan, kort en krachtig en dat is goed want helaas worden pc-ingrepen veel te simpel voorgesteld.

Complicaties worden achteloos opgesomd…..je zou haast vergeten dat je inderdaad in een gezond lijf gaat snijden !

Ik wens je het allerbeste !

• gerda

pfff heftig zeg !!Had je een bloeding ofzo gehad?En hoe gaat het nu met je Noor?

Ik heb ook eenboven/onderlidcorrectie gehad,gelukkig goed verlopen.Maar zo zie je maar dat het ook fout kan lopen ondanks kleine risico,s.

• Noor

Ik heb na de ingreep een oogkasinfectie gekregen. Heb al met al 3 weken in het ziekenhuis gelegen.

Nu gaat het wel weer redelijk. Wel lastig enkel zicht met 1 oog. Je ziet geen diepte meer en mist uiteraard een hele boel.

Wel vind ik het moeilijk accepteren hoe ik er nu uit zie. Dat blijft lastig.

• gerda

Hoi Noor,

ja dat geloof ik best.Mn nichtje is met 1 blind oog geboren en zelfs zij zet alles net op het randje.Laat staan dat je het dan op “oudere”leeftijd krijgt.Ik weet niet in hoeverre je ook er nu uit ziet,maar zij heeft goede resultaten behaalsd in een oogkliniek in Den Haag,maar dat ging dan meer om een prothese,en ik denk niet dat je daar mee geholpen bent.Ik wens je toch heel veel sterkte!!

gr.Gerda