geopereerd voor 2 keer door prof Nolst

• Lars.

Beste forumlezers,

Wil even melden dat ik voor de tweede keer geopereerd ben aan mijn neus bij prof. NT. Volgende week weet ik meer, dan gaat het gips eraf.

• aan Lars.

hey Lars,

ik word over 2 1/2 week voor de tweede keer door hem geopereerd….

Wat was het probleem bij jou? op neuscorrectie@xs4all.nl kan je eventueel prive antwoorden.

• L.

Hoi allebei,

zijn jullie allebei de eerste keer ook door prof. Nolst Trenité geopereerd?

• S.

Heej

Ik ben 3 weken terug geopereerd aan mijn neus door Nolst Trenité. De zwellingen zijn al bijna weg. Alleen ben ik niet zo tevreden…. ik vind dit echt heel erg.

ik vind dat hij mijn neus nog te groot heeft gelaten. Het zijaanzicht vind ik niet mooi. Van de voorzijde ben ik echt helemaal tevreden. Ook vormt zich volgens mij littekenweefsel op mijn neusrug, dit is de laatste week ontstaan.

Het is niet zo dat ik een barbieneus wil, maar de neuspunt steekt nog gewoon te ver uit.

Ik ben al op controle geweest bij NT, en hij vond mijn neus perfect, en zei dat de neus niet veel kleiner zal worden. Over 3 maanden heb ik weer een afspraak staan.

Denken jullie dat hij me miss opnieuw wil opereren of moet ik dan weer opnieuw betalen??

• anna

lieve S,

maak je geen zorgen.

ik ben ook een keer door hem geopereerd en toen vertelde hij me na een week of meer dat de ergste zwelling wel weg was.

uiteindelijk heb ik met eigen ogen gezien dat tot na een jaar de zwelling nog verdween.

maak je geen zorgen. uit ervaring kan ik zeggen dat die zwelling echt nog weg gaat.

waarschijnlijk bedoeld hij de ergste zwelling dat die weg is. maar ik was geopereerd en nadat hij dat zei begon na 4 mnden mn neuspunt vooral erg te ontzwellen.

er is veel gebeurd aan je neus en dat heeft tijd nodig om te helen.

het laatste wat je wil is een neus die wegslinkt in je gezicht. kijk maar naar vele beroemdheden die zich lieten opereren (steeds opnieuw) en dan bleek dat het zwelling was en ze geduld moesten hebben.

je wilt toch niet teveel weghalen en dat je later weer ontevreden bent.

is er bij jou via de openmethode geopereerd, dus met een snee in het neustussenschot? of zonder hechtingen aan de buitenkant…

liefs,

• L.

Hoi Anna,

ik word over 3 weken door dhr. Nolst Trenité geopereerd… ben jij tevreden met het resultaat? En welke methode heeft hij bij jou toegepast? Ik zal de open methode krijgen. Ben benieuwd naar je reactie!

• S.

Heej Anna,

Ik ben blij te horen dat jouw neuspunt na 4 maanden nog is geslonken. Dat geeft mij ook weer hoop. Ik ben via de delivery approach geopereerd, dat is via de neusgaten, en geen hechtingen aan de buitenkant.

Ik hoop gewoon dat het bij mij ook nog slinkt, en ik weet dat ik geduld moet hebben. Het is alleen n beetje moeilijk haha.

Ja ik wil ook geen TE kleine neus, dat vind ik ook weer niet mooi. Maar ben altijd heel erg bezig geweest met mijn zijaanzicht, dus daar let ik nu extra op.

Maar hopelijk slinkt het bij mij ook nog, ik zal iets laten weten.

Bedankt voor je reactie!

Liefs

• anna

hoi L,

ik ben inderdaad ook via de open methode geopereerd. Dus een snede onder je neus. zie je niet veel van.

zit nog met een kap op dus kan nog niet veel zeggen.

wat ga jij laten doen, als ik vragen mag.

groetjes,

anna

• L.

Hoi Anna,

ik denk dat je kapje er morgen af mag? Ben benieuwd! Ik krijg een operatie in categorie 3, de neusrug wordt verlaagd, de zijkanten smaller, neustip gecorrigeerd, tussen mijn ogen wordt een stukje kraakbeen geplaatst om dat iets te verhogen en waarschijnlijk moeten mijn neusvleugels iets versmald worden.

Ik hoop dat jij (wel) tevreden zult zijn met het resultaat.

• anna

hoi L,

wat grappig dat je dat weet. zeker ook in het jan van goyen geopereerd de 1e x.

want dit wordt jouw tweede operatie natuurlijk (las ik eerder).

wordt je nou morgen geopereerd? als dat zo is. heel veel succes.

hopen dat het ditmaal voor jou helemaal goed komt en voor iedereen natuurlijk.

liefs,

anna