lippen bij botoxcenter

• leone

wie heeft er ervaring met inspuiten van lippen bij botoxcenter antwerpen?

Ik heb zelf 7 jaar geleden siliconen laten inspuiten in brussel,dat was nauwelijks zichtbaar, ik wil het nu ergens doen waar het wel zichtbaar is en zag dat het bij botoxcenter erg betaalbaar is…

• LindaK

ik ben daar ook geweest maar ik had geen goede ervaring

goedkoop maar zó snel uitgewerkt.

grt Linda

• Roos

NIET naar toe gaan, onprofessionele bende ! Geef liever wat meer uit bij een goed instituut.

• Syl

Ik denk niet dat ze bij het botoxcenter in Antwerpen siliconenolie gebruiken, maar alleen tijdelijke middelen.

Zelf heb ik het laten doen met siliconenolie door Dr. Termohlen via Diana Gabriels en het resultaat is prachtig geworden.

• els

dag Sil ,zou U me kunnen zeggen waar die arts werkt,want ik heb mijn lippen met silicone-olie laten opspuiten ,met een zeer mooi resultaat,nu al 6 jaar geleden,

maar die dokter werkt niet meer met die olie en iets anders durft hij er niet inspuiten,omdat ik anders allergisch zou kunnen reageren,dus ben ik op zoek naar een arts die dat wel doet .

groetjes Els

• Syl

Voor Els :

http://www.dianagabriels.nl/

http://www.termohlen-injectables.nl/

Groeten,

Syl.

• kijkmij

Hoi

Ik heb me lippen ook laten doen bij de botoxcenter, met het product “kiss”

ik heb best veel gedaan en ik vond het echt teveel maar goed dat wilde ik ook maar achteraf vond ik het te.

Maar na 5 maanden is voor 80% weg.

ik vind het geen kwakzalver, ik vind het een goed arts.

Wel loop je gewoon 4 a 5 dagen voor gek met vreselijke donald duck lippen.

je lippen zijn vreselijk opgezet en het inspuiten doet echt vreselijk veel pijn.

Ik zou zelf niet voor permanente fillers gaan, dan maar steeds een beetje geld kwijt.

succes

• leone

dit product staat niet op de website van de botoxcenter, weet jij nog hoelang geleden dit was en hoeveel het kostte?

• anke

Hoi

ik heb twee jaar geleden eerst mijn lippenrand met siliconenolie (PMS) laten opvullen. Deze arts gebruikte een half cc per keer: goed opletten wat de prijs is in verhouding tot wat er in gespoten wordt ! Sommige artsen willen maar een kwart cc per keer inspuiten! Na twee keer een half cc had ik een mooi gevulde lippenrand. Nu ben ik bezig met het lippenrood. Heb de eerste inspuiting gehad. Helaas een arts die maar een kwart cc in wil spuiten: PMS is negatief in de publiciteit. Sommigen krijgen bobbeltjes of een allergische reactie.

Ik denk dat ik nog één of twee keer terug moet. Ik vond een half cc per keer niet te veel: het resultaat is mooi. Vraag goed naar de reactie van anderen, laat je goed informeren want er zijn nogal wat kwakzalvers en geldkloppers!