Ervaring Affirm Fractional Laser bij Allizonne ?

• Angelina

Voor de slappe en dunne huid onder mijn ogen wil ik misschien een serie behandelingen ondergaan met de Affirm Fractional Laser bij Alizonne in Meijel.

Ik geloof dat de laser Cap affirm heet.

Heeft iemand deze behandeling ondergaan ? Je huid wordt hier blijkbaar steviger/dikker van, is dit zo ?

Heeft iemand ook ervaring met de Omnilux LED behandeling, die geloof ik met name word gegeven als aanvulling op de werkelijke behandeling.

Graag hoor ik jullie ervaring.

Groetjes Angelina

• elisabeth

Beste Angelina,

Ben ook behandeld door Dr. van de Lugt rondom mijn ogen maar dan met de active fx. dit omdat ik een sneller resultaat wilde verkrijgen.

Ik ben zeer te spreken over de bekwaambaarheid van de arts.

De supersnelle genezing van de active fx is werkelijkwaar zeer kort.

De LED behandeling is een soort lamp waaronder je gaat liggen, deze zorgt voor een beter genezingsproces en stimulatie van collageenopbouw..

Gr. Elisabeth

• gerda

Is dit alleen voor onder je ogen of ook voor het hele gelaat?

• elisabeth

Beste Gerda,

Beide behandelingen zijn ook voor het hele gelaat.

Met de affirm heb je meerdere behandelingen nodig, bij de active fx gebeurd dit in 1 keer.

Gr.Elisabeth

• no-name

Ik heb de cap affirm laser behandelingen ondergaan, maar ik zie echt totaal geen verschil, geen verkleining van de porien, geen versteviging van de huid, geen vermindering van pigmentvlekken, en geen vermindering van mijn beginnende rimpeltjes. Voor mij was het zonde van het geld en de tijd, helaas.

De arts probeerde duidelijk te maken dat mijn huid wel degelijk beter is geworden door de behandelingn, maar ik ken mijn huid door en door, en mijn huid is eerder slechter geworden, dan beter ( dit komt gewoon door de huid veroudering, en heeft waarschijnlijk niets met de cap affirm te maken)