nooit meer dit forum bezoeken

• petra

Hallo,

Ik wil, voor dat ik voorgoed van dit forum verdwijn even melden waarom ik hier nooit meer een bezoekje ga brengen!

Ik kom al zo'n jaar of 3 dagelijks op dit forum om te kijken naar de vragen en antwoorden die hier worden gegeven.

Maar dat is nu dus afgelopen!!!!! het constante gezeur en elkaar met van alles beschuldigen is voor mij de reden om hier dus mee te stoppen!

Er is al door heel wat verschildende mensen gevraagt of opgemerkt dat er wel heel veel ruzie wordt gemaakt door een aantal DAMES, maar de laatste tijd staan er meer belachelijk discusies op dan normale vragen en antwoorden.

En dat lijkt mij toch NIET de bedoeling van dit voor heen populaire ptikboord!

Dus dames de groeten! en misschien zou het handig zijn om eens met elkaar een kopje koffie te gaan drinken, wie weet………………….

Petra

• Lara

Hoi Petra,

Ik ben met jouw eens, maar als wij allemaal weggaan en niet meer lezen of advies geven wat zal er gebeuren??? Dat is ook gek toch? Ik was vandaag ook gek geworden van dit gezeur, maar….Misschien moet hier iemand van dit forum ( administrator) sommigen mensen gewoon blokkeren! Wat denken jullie???

• Joke

Hoi Petra, volgens mij hebben wij ook al eens contact gehad. dit is nu net wat bijvoorbeeld Brigitte probeert te bewerkstelligen, namelijk dat alle positieve mensen van dit forum verdwijnen en alleen de negatievelingen over blijven….en begrijp me niet verkeerd….ik accepteer ten zeerste dat iemand een slechte ervaring met plastische chirurgie heeft gehad, helaas maar dit is gewoon zeker mogelijk. Elke ingreep en operatie brengt nu eenmaal risico met zich mee en dat weten we allemaal. We hopen uiteraard allemaal dat alles altijd goed gaat en zijn daarna ook opgelucht en blij dat het goed is gegaan, mede dankzij kundige chirurgen. Maar helaas heb je ook mensen waarbij het dan mis is gegaan maar die dusdanig verbitterd raken dat het bijna overkomt alsof ze een ander datzelfde lot gunnen, zoals Brigitte het doet. En ik heb nog nooit op een ander gereageerd als die een negatieve ervaring had, alleen Brigitte doet het op een dusdanig wraakzuchtige manier dat ik dit gewoon nier accepteren kan.

Ik ben niet iemand die gewoon vanwege gekibbel op dit forum blijft, maar zal ook nooit iemand als Brigitte of voorheen Annabel of Daisy zonder meer ruimte geven dit forum te verpesten!!!

• meg

Ik lees die berichten niet eens.

Men moet denk ik gewoon niet meer reageren, dan stopt het vanzelf wel.

Meg

• beheerder

Beste mensen,

Mensen die op dit prikbord reageren en daarbij de mening van anderen structureel niet respecteren of zich misdragen worden van dit forum verwijderd. Zojuist is er weer een persoon geblokkeerd, die was een ‘oude bekende’ die nu via een andere identiteit op dit forum aanwezig was. .

Ik hoop dat jullie ondanks sommige vervelende ervaringen toch het forum wllen blijven bezoeken. Mail ons als je vindt dat er mensen zijn die over de schreef gaan. Dat hebben we veel liever dan dat jullie met je waardevolle bijdragen het forum niet meer bezoeken!

Met vriendelijke groeten

Inge de Munnik

beheerder plastischechirurgie.startpagina.nl

• Lind@

Inge,

In het verleden ( weet niet of dat inmiddels beter is ) of dat jij de nieuwe beheerster bent werd er nauwelijks berichten door de beheerder bekeken, dat het hier soms zo erg er aan toe ging is omdat dat de beheerder na verschillende mailtjes niet of nauwelijks ingrijpt.

Vandaar mijn verzoek, kom eens meer op dit forum kijken en zo kun je ook maatregelen treffen als het te persoonlijk wordt tegen elkaar !

Ook ik kom nog maar sporadisch op deze site en gelukkig reageer ik niet op onzin van een ander.

Grt Linda

• Sylvia Veerman

Het is belangrijk om het kaf van het koren te scheiden Zelf ben ik ontzettend blij met de plastisch chirurg die mij weer een toonbaar gezicht heeft gegeven. Dit alles had niet gebeurd als ik niet de verkeerde deur was binnengelopen.Het geld wat ik nu kwijt ben aan herstelbehandelingen daar had ik wel voor 10 mensen voor hun verdere leven een mooi gezicht kunnen betalen. Het is belangrijke om positieve maar ook negatieve reacties te plaatsen. een gewaarschuwd mens telt voor 2.Vandaar dat er nu ook een stichting is om de belangen te behartigen van de vele slachtoffers.Eerdaags te zien op de webside www.legaalverminkt.nl

• Tevreden !

Goedenmiddag,ik heb verschillende ingrepen achter me,allemaal geweldig,mits niet roken(wondgenezing),positief,goede voeding etc.

Verder altijd in je achterhoofd ingreep=een ingreep,en een echte verkeerde deur bestaat niet,maar informeer je voldoende waar en wissel ervaringen met elkaar uit,maar de een =de ander niet.

Succes allemaal (-;

• bernadet

Silvia ik ben heel blij met je. Ik vind het fantastisch dat jij je voor zoveel mensen die verminkt zijn geraakt inzet. Je hebt me al veel steun gegeven en daar ben ik je heel dankbaar voor. Ik wens je heel veel succes met het opzetten van de stichting.

Liefs, Bernadet

• bernadet

Ik ben het helemaal met je eens.