vraag aan de webmaster

• Kato

Zou u hier alstublieft willen bevestigen dat Joke, Ines en ik, drie verschillende personen zijn? Dit ter geruststelling van Brigitte, en om de discussies hier weer zuiver te houden.

Bij voorbaat dank.

• Joke

Hoi lieve Kato, ik ben het helemaal met je eens hoor meid, maar ik zou er nog aan willen toevoegen om dat hele topic, gestart door iemand die zichzelf totaal niet meer onder controle heeft, te willen verwijderen.

Wij kennen elkaar en hoeven ons toch zeker niet te bewijzen of uit de tent te laten lokken door zo'n individu.

Liefs van Joke

• Kato

Hey Joke, ik heb ook een bericht gestuurd aan de webmaster met het verzoek het topic te verwijderen. Zonder dat je de (soms onbegrijpelijke) teksten leest zie je al aan die “schreeuwerige” hoofdletters dat die zielige vrouw helemaal de weg kwijt is.

Zonde van zo'n informatief forum vind ik.

xxx

@Brigitte

Ja, Joke en ik kennen elkaar, via dit forum!

• gerda

Hallo Allemaal,

ook ik kan bevestigen dat jullie allemaal andere personen zijn.jullie hebben mij een tijdje geleden allemaal er goed doorheen geholpen ,als ik weer eens ergens mee zat,

gr.Gerda

• Kato

Dank je wel Gerda!

• Inge, beheerder plastischechirurgie.s

Degene die hier onder een andere identiteit heeft gepost heeft ook een blokkade gekregen voor dit forum. Wellicht kunnen we het nu weer leuk en informatief houden hier!

Veel plezier op dit forum.

• Kato

Inge, hartelijk bedankt voor je reactie, en voor de ondernomen actie.

• Joke

Inge, maar ook de anderen die oprecht gereageerd hebben, bedankt.