Hallo mensen.
ik heb in 2003 bioalcamid in beide wangen laten spuiten, dit omdat ik behoorlijk ingevallen wangen had, en me daar dikwijls aan stoorde.
Dit leek me DE oplossing.
Afspraak met Veldhuiskliniek gemaakt, en door Dhr v Elzen erin laten spuiten in 2 gedeeltes.
Echt superblij was ik, geen ingevallen wangen meer, het zag er echt mooi uit, je zag er niks van dat er iets was ingespoten.
Alleen als je het aanraakte, voelde je wel een schijf zitten, maar dat vond ik niet t probleem.
5 jaar lang heeft niemand het gezien, en zelfs ik was het al bijna vergeten dat ik er wat in had laten spuiten.
Nu heeft een vrouw die in in de kantine werkt al 2 x gevraagd aan mij, wat heb je toch aan de ene wang zitten.
Ik stooorde me er nog niet teveel aan, al vond ik het ook niet leuk.
Vorige week ging ik weer eens een pasta halen bij mijn favoriete italinaans restaurant, zegt de medewerkster opeens, hey wat heb jij een dikke wang, heb je kiespijn ofzo?
Nu sta ik er pas bij stil dat je de implantaat goed kan zien van de buiten kant, en dan vooral de rechterwang.
Al was het wel zo dat als mijn weerstand minder was, ik som de alcamid onrustig voelde worden, en je het dan nog wat beter zag van de buitenkant.
Na het lezen hier op dit forum en de eventuele mogelijkheden voor verwijdering, heb ik maar direct het veldhuiskliniek gebeld voor een consult met Dhr Veldhuis himself op 1 aparil kan ik terrecht.
Hij gaat kijken wat de mogelijkheden zijn,, ik hoop natuurlijk het eruit knijpen, of anders met de injectie, injectie kost 300 euro
Het is bij mij allemaal nog compact, het is gewoon een schijf van ongeveer 3 cm x 2cm.
Ik ben erg benieuwt, en baal er natuurlijk ook ontzettend van.
Maar heb geen zin om het nog erger te laten worden als het nu al is.
Wanneer ik op consult ben geweest,z al ik hier ene verslag uitbrengen hoe het is gegaan.
En nee het is geen 1aprilgrap, helaas !!!!!!!!!!
Groetjes van natasja