Dat schreef ik al een paar keer, dat ik nooit een mislukte operatie heb gehad en dat de (zware) operatie die ik gehad heb in 1x gelukt is en ik erg tevreden ben met de resultaten.
Niet alleen dankzij de geweldig goede en zeer capabele chirurg, maar ook dankzij mijn eigen inspanningen zo iemand gedurende een paar jaar te zoeken en dus te vinden.
Nogmaals ………/dahliazijkwijf, wat heeft het voor zin om iemand die zo binnenkort een operatie ondergaat die al gepland, geboekt en betaald is de stuipen op het lijf te jagen met je zure suggestie dat het misschien wel niet in 1x goed komt en er misschien wel 1 of2 revisisies nodig zullen zijn?
Tamelijk bot en ongevoelig, vind je ook niet? Vooral als je dan ook nog je eigen mislukte operatie zo grafisch omschrijft met dat ‘'uitstekend stuk bot’
Het punt is, is dat jij je blijkbaar niet andere mensen kunt verplaatsen en blijkbaar ook een erg groot gebrek aan empathie voor anderen hebt.
Een dergelijke opmerking op zo'n gewone vraag komt op mij wat eh……autistisch en gevoelsgebrekkig over.
Dahlia. dahlia naief zeikwijf schreef:
>
> ga ff iemand anders lopen stalken en afzeiken…
>
> ik ben door iemand geopereerd die volgens dit forum zo goed
> was maar wat vervolgens totaal is mislukt. ik heb een deuk in
> mn neus zitten en er steekt een bot uit.
> vandaar dat ik zeg dat ze er niet teveel van hoeft te
> verwachten. kan ook tegenvallen dus.
> iedereen denkt veel te makkelijk over een neuscorrectie.
>
>
> volgens mij heb jij helemaal nooit een operatie gehad die dus
> mislukt is dahlia.
> anders zou je wel een andere instelling hebben, en mensen
> zeggen voorzichtig te moeten zijn.