Bobbel op neus na neuscorrectie

• M.

Ik heb 2 weken geleden een neuscorrectie gehad. Nu is er een bobbel ontstaan net boven de neustip. Ik ben terug geweest naar de arts en die constateerde dat daar littekenweefsel zit. Nu gaat hij over 2 weken de bobbel injecteren met kenacort. Mocht dat niet helpen kan hij het operatief onder plaatselijke verdoving verwijderen.

Hebben er meer mensen ervaring met het ontstaan van littekenweefsel na een neuscorrectie? Ik hoop echt dat dat die bobbel verdwijnt!

• R

jazeker,

bij mij is het meer dan een 1.5 jaar geleden. Hij zou er ook iets inspuiten maar heeft daar vanaf gezien ben wel 1000 keer terug geweest en steeds wilde hij wachten tot het uitgegroeid was en dat is het nu, ik heb een grote hobbel op mijn neus, littekenweefsel hij laat het zitten en ik ga onder narcose over een week, en dan zet hij er een stukje tussen. Dus vanaf de bobbel op mijn neus, verlengt hij het met eigen weefsel naar de punt. Hij zegt dat het gevaarlijk is om de bobbel weg te nemen omdat hij bij mij steeds terugkomt. Maar dat is bij mij zo omdat hij al 2 keer is weggehaald, mijn lichaam doet het zelf.

Ik ben heel blij met deze oplossing ik word in het AMC geopereerd volgende week vrijdag, door onze held op dit forum, ik kijk er enorm naar uit.

lieve groet,

R