Graag wil ik hier even mijn mening geven. Ik erger me er namelijk heel erg aan wat hier gebeurd.
Ik vraag me af of jullie ooit wel eens een operatie in een andere kliniek hebben gehad?
Ik namelijk wel en dat is ook 2x mislukt.
Als een chirurg niet goed reageert op een negatieve / ontevreden reactie dan heb je al snel de poppen aan het dansen. Ik was ook in staat de carrieres te verruïneren. Bij de andere misschien iets minder omdat die iets aardiger was. Er word verder ook heel wat afgelogen en excuses verzonnen door ALLE plastisch chirurgen.
Verder moet je ook uitkijken met wat voor soort operatie je doet. Wellicht dat je dus op de meeste ontevredenheid stuit bij de ‘opgelapte lijken’.
Als je gezond en ‘gaaf’ wilt blijven moet je in principe niks laten doen. overal krijg je een litteken van. bij de ene is het alleen groter dan de andere.
België is niet slechter dan Nederland. De meeste mensen met een kleiner budget (en lager IQ/psychische instabiliteit) gingen tot enkele jaren terug alleen naar belgië toe.
Wacht maar tot er hier dus over enkele jaren ook “horror” verhalen opduiken over de bekende nederlandse klinieken….
dat is onderhand ook massa productie, alleen hebben jullie daar geen weet van dus omdat jullie daar nooit behandeld zijn.
verder is plastische chirurgie gewoon fake. in de media wordt een soort droombeeld geschept. er zijn massa's mensen van klinieken actief die doen of ze een supergeslaagde operatie hebben gehad en er dolbij mee zijn. Alleen om klanten te werven.