Hallo iedereen,
ik heb de laatste jaren best veel verdriet gehad, en mn ogen voelen best zwaar en vind mezelf er moe uitzien. het hangt allemaal niet meer zo strak als voorheen.
daarom denk ik er over na om bij tenminste zeker 1 oog voor mn 30ste nog een ooglidcorrectie te laten uitvoeren.
volgens mij heeft kylie minogue bijvoorbeeld er ook iets aan laten doen omdat het begin haar 20ste al in verval leek te zijn….
nu durf ik momenteel nog niet zo goed de stap te zetten. ik heb wel ervaring met plastische chirurgie etc en weet dus dat je echt geluk moet hebben… het kan immers ook fout gaan, of meerdere operaties nodig hebben voordat je tevreden bent.
ik ben benieuwd of er andere vrouwen zijn die zich hier dus ook in willen gaan verdiepen. het is niet dat mn hele ogen dichtzitten ofzo. ben ook wel bang dat sommige plastisch chirurgen gaan lopen mekken dat ik misschien te kritisch/perfectionisch ben. maar ik begin hier toch last van te krijgen en wil graag toch weer goed voor de dag komen en niet opmerkingen krijgen of ik soms zit te slapen. ook sta ik vaak half met mn ogen dicht op foto's. kortom, het word echt tijd voor een consult. maar bij wie??
hoop snel iets te horen en wie weet kunnen we mailen…
ps, geld speelt geen rol, maar ik weet ook uit ervaringen dat duurder niet altijd beter is.