wie heeft er ervaring met...??

• Ingrid

Hallo,

wie heeft er ervaring met een onderooglidcorrectie? Hoe is de ingreep verlopen? En wie heeft de operatie gedaan? En nog steeds tevreden of misschien wel ontevreden.

Ik zou het op prijs stellen als je je ervaringen wilt delen.

Alvast bedankt !

Ingrid

• cynthia

mijn onderooglid correctie is een week geleden ,ik heb alleen nog maar 2 rode streepjes a.d. zijkant van mijn ogen, ben heel tevreden .v.d.operatie merk je niet veel .mvg c

• Ingrid

Hallo Cynthia,

dat klinkt prachtig! En is het resultaat wat je hoopte? Wie heeft de operatie gedaan als ik vragen mag? Je leest ook wel dat het hele gebied onder de ogen tot aan de neusplooi wordt gedaan. Is dat bij jou ook gebeurd?

Veel vragen,he? Maar ik hoop dat je wilt antwoorden, want ik ben op zoek naar een goede PC

gr. Ingrid

• cynthia

hallo,het is zeker wat ik hoopte ben "n pietje precies,ben in de Atlaskliniek geholpen ,en het is niet tot a.d. neus plooi gedaan , mvg c

• Ingrid

Hallo Cythia,

het is goed een positieve reaktie te horen. Veel pijn gehad? Waar is de Atlaskliniek?

gr. Ingrid

• cynthia

hallo,de pijn viel mee, hangt af van je eigen pijn grens denk ik en de kliniek is in België grtjs c

• Ingrid

Oh, vandaar dat ik er nog nooit van had gehoord. In antwerpen?

gr. Ingrid

• cynthia

kijk maar op internet krijg alle inf. atlas.be mvg c

• Ingrid

Zal ik doen! Bedankt!

prettig weekend!

• tineke

Mijn onderoogleden zijn door dr. stevens gedaan medisch centrum scheveningen.

Ben erg tevreden, klein littekenstreepje in/onder mijn wimperrand. Techniek van opereren beschrijft hij op zijn website.

vr groet Tineke