eey mensen,
ikben een jonge van 15 jaar en ik wil graag een bovenooglidcorrectie aan één oog laten doen omdat de huid echt mijn wimpers omlaag duwt (tenzij ik me huid omhoog trek, waardoor ik ook lichte hoofdpijn door krijg) en ook een deel minder kan zien met dat oog, voor de rest is het ook zo dat ik er gwn moe uitzie en op deze leeftijd is dat ook zeker niet leuk. Ikben al naar de dokter geweest hij stuurde me door naar het ziekenhuis waar de chirurg zei dat ik het beter niet kon doen omdat ik te jong was(alhoewel ik het niet had geseg van de hoofdpijn die ik soms kreeg en ik hield me huid ook wat omhoog om er vriendelijk uit te zien wat beide ook natuurlijk dom van me was maar was wat zenuwachtig dus dacht niet goed na). Ikweet dat er mense zijn die op jonge leeftijd correcties hebbe laten uitvoere maar dat er risico''s zijn, toch wil ik heel erg graag een bovenooglidcorrectie laten doen, mijn vraag aan jullie is : 1 zijn er mense die op jonge leeftijd een bovenoogcorrectie hebbe laten uitvoere en hoe is het afgelope…
2. wat vinde jullie wat ik moet?
bedankt voor het leze in iedergeval