kin liposculpture

• Ines

Dag dames,

Hou er wel rekening mee dat de ene onderkin de andere niet is.Hangt ook af van de grootte van de onderkin,want ik ben er bijna zeker van indien dit een tamelijke ogrote onderkin is dat nelemaal niet kan veranderen in een gladde door middel van lipo.De vertollige huid kan je immers niet wegtoveren en op die manier blijf je met overtollige huid zitten.Vraag raad aan een goede pl.ch.

Groetjes.Ines

• Asimov

Dag Elly,

Je spreekt over een panty die je er omheen moet dragen? hoe zit zoiets en moet je dat dan dag en nacht dragen een week lang. Ik zit ook te denken om een kin-lipo te laten doen. Als je voor een concult komt bij Centre Esthestique kan je dan ook gelijk geholpen worden of wordt er dan een afspraak gemaakt voor later?

groetjes, Asimov

• E.Gierman.Bakker

Hallo Asimov

Het is een soort rek verband dat met kleefband strak getrokken word

je moet het s,nachts ook om houden,overdag mag het er af en toe af,

voor 5 of 10 min.maar zo lang mogelijk is het beste! En je moet daarvoor wel een

afspraak maken,veel succes!groetjes Elly

• Asimov

Dag Elly,

Het is nu ongeveer 2 maanden geleden dat je het hebt laten doen? Ben je er nog steeds tevreden over?

Groetjes Asimov

• E.Gierman.Bakker

Hallo Asimov

Ja ik ben heel tevreden met het resultaat! Het is al aardig glad aan het worden,in het begin was het een beetje bobbelig,maar nu voeld het al veel beter aan!

groetjes Elly

• Asimov

dag Elly,

Mag ik 's vragen: hoeveel was je nu kwijt voot een lipo van de kin bij Centre Esthestique?

Groetjes, Asimov

• E.Gierman.Bakker

Hallo Asimov

Ja dat mag je wel vragen hoor? Ik was 950 euro kwijt ,maar dat was het dubbel en dwars waard!!! groetjes Elly

• lies

Hoi Elly,

Binnen hoeveel tijd na de kin lipo was je weer toonbaar?

Ikzelf ben erover aan het nadenken. Heb een klein onderkinnetje, maar wel storend..

groetjes, Lies

• E.Gierman.Bakker

lies schreef:

>

> Hoi Elly,

> Binnen hoeveel tijd na de kin lipo was je weer toonbaar?

> Ikzelf ben erover aan het nadenken. Heb een klein

> onderkinnetje, maar wel storend..

> groetjes, Lies

Hallo Lies

Bij mij heeft het een goeie week geduurd,na die week met die panty(soort van rekverband)Het word ook wat gladder nu ,dus echt de moeite waard!

groetjes Elly

• lies

Dank je. Ik ga het laten doen…wel spannend!

Ik hoop alleen dat het idd niet gaat flubberen erna… Bij jou is dat zo goed als glad getrokken? Fijn!

Groetjes, Lies