DHR GOERDIN

• sb

zeer slechte referenties, zie commotie rond deze arts / citykliniek / site nederlandse vereniging plastisch chirurgen.

zie uitzending gemist bij hart van nederland, via google: goerdin/citykliniek etc.

laat je niet door hem behandelen, inspectie sluit tent.

• Bernadet

Niet doen! Lees vandaag in de Telegraaf.

Je bent de dans ontsprongen…

• bea

Kan iemand mij vertellen of dit de zelfde is die een gyneacologe praktijk in Vlaardingen heeft gehad.

Daar is namelijk een dr Goerdin ontslagen.

Die man heeft gigantische fouten bij mijn dochter gemaakt

• berntsenmulder

Tot mij heeft zich gewend een ‘slachtoffer’ van dhr. Goerdin om haar bij te staan bij het verhalen van haar schade die zij heeft geleden door een verkeerd uitgevoerde borstcorrectie.

Ik ben advocaat bij Berntsen Mulder Advocaten te Alhen aan den Rijn.

Mocht u ook de door u geleden schade door dhr. Goedin willen verhalen dan kunt u zich gratis en vrijblijvend tot mij wenden voor nadere informatie. U kunt mij bereiken op tel.nr. 0172-424172 danwel op e-mailadres: c.jansma@claimcareletsel.nl

Met vriendelijke groeten,

Mw. mr. C.R. Jansma

advocaat

Berntsen Mulder Advocaten

Postbus 263

2400 AG Alphen aan den Rijn

• Daan

Hallo,

Dit is inderdaad de arts die in vlaardingen als gyneacoloog werkte.

Ik was zelf onder behandeling toen ik zwanger was van mijn dochter, 12 jaar geleden.

Ik schrik er erg van dat van al deze verhalen, heb geen klachten gehad over hem.

Ben nu wel blij dat hij mijn bevalling niet heb gedaan, want hij was toen vrij.

Vreselijk zeg, al deze berichten, iederen heel veel sterkte, die slechte ervaringen met hem hebben.

• adelheid

beste bea,

het televisieprogramma netwerk gaat morgenavond aandacht aan de Citykliniek besteden. We willen graag in contact met je komen ivm de fouten die dr, Goerdin bij je dochter heeft gemaakt.Wil je mij zsm mailen op adelkap@hotmail.com

• sylvia veerman

hallo lieve mensen..

sylvia veerman is dringent op zoek naar mensen die geholpen zijn door Goerdin ..

wij kunnen dan slachtoffers helpen ..

ik ben te bereiken 06 30918921

www.legaalverminkt.nl

mvg sylvia veerman

• Omroep West

Beste Bea,

Omroep West is bezig met het voorbereiden van een derde reportage over meneer Goerdin. Graag wil ik met u in contact komen, om meer te weten te komen over de operatie in Vlaardingen.

Met vriendelijke groet,

Jony de Jong

Redacteur Omroep West.

070-307-8010

• Omroep West

Beste allemaal,

Veel vrouwen reageren via dit forum op de gebeurtenissen rond dr Goerdin. Maar zijn er ook mannen die klachten hebben? Zo ja, is het dan mogelijk om met mij contact op te nemen? Omroep West maar vandaag voor de vierde keer een reportage over dr Gourdin. Natuurlijk is er ruimte voor anoniemiteit.

Mvg,

Jony de Jong

Omroep West

070-307-8010

• jannie

Ik ben ook door Goerdin geopereerd en dit ging om een macs-lift. Deze operatie staat bekend om zijn veiligheid. Technisch gezien zou het niet mogelijk zijn dat er iets mis zou gaan. Helaas gebeurde dit toch en is mijn rechterkant van mijn gezicht gedeeltelijk verlamd. Deze verlamming zou van 6 tot 9 maanden kunnen duren en dan nog weet je niet zeker of het helemaal herstelt. Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die deze opereatie bij hem gehad hebben.