DHR GOERDIN

• chafie

Ik ga een operatie doen brazilian butt …lift??

bij een dhr goerdin

Een operatie waarbij er vet van mijn buik bij de bil wordt geplaatst…

hij heeft eerst jarenlang in brazilie en curacao gewerkt en nu ook in nederland.

Heeft iemand ervaring met deze operatie of arts? Ik heb 30 januarie een intake.

deel je gedachtes/kennis

groetjesss

• patricia

ik heb een vraagje he ik wou het ook doen maar kan je ook maandelijks betalen en is het echt mooi en zie je het duidelijk reageer even als je wilt kus

• chafie

Geen idee misschien niet maandelijks maar wel gesprijd betalen moet je anders even naar city klinike in den haag bellen en vragen…

ik hoor het graag van je

groetjess

• Loesje

Nooit doen!!!!

• meg

Misschien had deze arts wel geen werk meer in de Caribean.

Daar hebben vrouwen van nature toch al een veel dikkere bilpartij.

Gr. Meg

• angelilca

Hai Chafie

ik vraag me af of je inmiddels

de brazillian butt lift hebt laten uitvoeren

en hoe de kliniek, behandelin en nazorg etc

is verlopen

zelf ben ik namelijk al een tijd op zoek

naar de beste kliniek waar, ik de ingreep kan

laten uitvoeren

ben benieuwd

groetjes

• annemarie2225

hallo dames,

als ik de berichten lees op borstenforum.nl dan zijn er heel wat personen die klachten

hebben over deze arts. slecht werk geleverd qua borstimplantaten/schade enz.

hij schijnt ook niet echt de papieren te hebben voor plastisch chirurg hij schijnt van

origine gyneacoloog te zijn. er zijn diverse die met gerechtelijke stappen tegen hem

zijn begonnen.

• Bianca*

Hoi,

Ga NIET met hem in zee! Het is een prutser en heeft al veel vrouwen verminkt. Trouwens de kliniek in Den Haag is ook al gesloten dat zegt genoeg………

Groetjes

• demo

ik vind het zo belachelijk dat er niet op geantwoord wordt wat er gezegt wordt over die Goerdin, het was gisteren trouwens nog in het nieuws!!

Die vent heeft schade aangericht dan ga je er toch niet nog aan twijfelen??????????????

Jezus wat een domme wijven zijn dat zeg!

Sannie

• vonnie

Ongeloofelijk!!! die kerel gaat gewoon door hij wilde operatieruimte huren bij een kliniek in zoetermeer , maar is hem niet gelukt.

Vonnie