"angel"' ?

• d

hoi “' angel”,

ik had je nog terug gemaild maar je emailadres is opgeheven, het duurde wat langer dat ik iets van me had laten horen maar ik was op vakantie.

het kan ook zijn dat je probeert niet meer zo met de correctie bezig te zijn en dat je daarom je mailadres hebt opgeheven, ik snap dat wel! ik vind het alleen jammer dat ik nu geen contact meer met je heb want ik heb er veel aan gehad!

groetjes “d”.

• Angel

hey d, je hebt geluk dat ik het hier lees;)

ik kan hetzelfde adres helaas niet meer aanmaken :( gmail zegt dat het niet beschikbaar is

jouw casema ? adres weet ik helaas niet meer, anders had ik je nu wel gemailt natuurlijk

ik ben wel benieuwd naar jouw plannen. of je nog bij die andere boetseerder/beitelaar gaat waarin je zoveel vertrouwen hebt;)

• rebecca

He “Angel” voor mij geld exact hetzelfde, het duurde voor mij ook wat langer dat ik terug reageerde. Ik ben na de feestdgn ook meteen op vakantie gegaan. Drukke periode. Na je laatste mail (zo'n 3 week geleden) had ik me meteen voorgenomen ook wat recente fotos terug te sturen en dat is er door alle drukte er bij ingeschoten.. Ik vond het mailcontact van de afgelopen 4 maanden ook fijn!! Thnx en ga je goed.

groetjes “Rebecca”

• d

hoi angel, ja ik ga het laten doen.ben wel superzenuwachtig en hoop dat het naar tevredenheid wordt! ik ben wel benieuwd hoe het bij jou wordt na maart!

ik wil je mn mailadres wel geven maar ik weet ff niet hoe, ik wil het niet hier op de site zetten namelijk!

• Angel

hey d,

ik heb even snel een ander adres aangemaakt.

als je me even mailt op neuscorrectie@xs4all.nl dan kan ik je terug mailen met het adres wat ik nog wél gebruik;)

p.s. het kan zijn dat deze het vandaag 18 jan nog niet doet bij xs4all, maar maandag 19 jan wel. dan dus gewoon even opnieuw proberen…..

• Angel

hey rebecca,

ik ben nog steeds heel benieuwd naar je foto's. neuscorrectie@xs4all.nl

bij mij begint mn tip dus ook nog terug te groeien. is eigenlijk vanaf de 4e/5e maand

het wordt er niet echt beter op.

op sommige dagen heb ik er nog steeds spijt van

ps, email werkt misschien pas vanaf maandag