Datum: 15-01-2009 14:32
De vriendelijkheid van de assistentes, het aanzien van het pand of het mooie logo van de kliniek, zijn hippe montuur van zijn bril, zijn geduld en aardigheid……………..daar viel ik eerst ook voor. Kon ik het 3 jaar geleden maar weer terugdraaien. Het gaat helemaal niet om die bijkomstigheden. Ik heb er van geleerd, het is zo dom om daar op af te gaan. Het is maar bijzaak. Het gaat om de kundigheid van de arts.
Dokter de Maerteleire, heeft echt voor veel verdriet gezorgd ik heb binnenkort mijn 2e hersteloperatie in het AMC in Amsterdam. Het is omdat het juridisch technisch erg ingewikkeld ligt anders had ik hem allang al voor de Rechtbank gedaagd. Mocht hij dit lezen, dan weet hij precies wat ik bedoel! Deze man zou ik echt heel goed iets aan kunnen doen.
Fijn dat het met jou en je moeder wel goed is afgelopen. Natuurlijk gaat het soms ook wel goed dat blijkt maar weer. Maar ik heb meerdere verhalen gehoord van Wim de Maerteleire,……………………… geloof maar dat hij ook heel wat mensen verpest heeft.
gr SE