"dokter" Maerteleire?? Weet u nog??

• SE

Datum: 15-01-2009 14:32

De vriendelijkheid van de assistentes, het aanzien van het pand of het mooie logo van de kliniek, zijn hippe montuur van zijn bril, zijn geduld en aardigheid……………..daar viel ik eerst ook voor. Kon ik het 3 jaar geleden maar weer terugdraaien. Het gaat helemaal niet om die bijkomstigheden. Ik heb er van geleerd, het is zo dom om daar op af te gaan. Het is maar bijzaak. Het gaat om de kundigheid van de arts.

Dokter de Maerteleire, heeft echt voor veel verdriet gezorgd ik heb binnenkort mijn 2e hersteloperatie in het AMC in Amsterdam. Het is omdat het juridisch technisch erg ingewikkeld ligt anders had ik hem allang al voor de Rechtbank gedaagd. Mocht hij dit lezen, dan weet hij precies wat ik bedoel! Deze man zou ik echt heel goed iets aan kunnen doen.

Fijn dat het met jou en je moeder wel goed is afgelopen. Natuurlijk gaat het soms ook wel goed dat blijkt maar weer. Maar ik heb meerdere verhalen gehoord van Wim de Maerteleire,……………………… geloof maar dat hij ook heel wat mensen verpest heeft.

gr SE

• SE

Auteur: daphne (—.speed.planet.nl)

Datum: 27-11-2008 17:37

VOOR ALLE DUIDELIJKHEID IK HAD OP DIT BERICHT GEREAGEERD.

——————————————————————————————–

In de aanloop naar mijn borstvergroting heb ik regelmatig op dit forum meegelezen voor informatie over de ingreep zelf en over ervaringen van andere. Ook de ervaring met de clinic.

Tot mijn verbazing stuitte ik op een aantal negatieve ervaringen. Ik had namelijk bewust voor mediclinic gekozen omdat ik anderhalf jaar eerder met hun bekend was geworden via mijn meoder. Zij heeft ook haar borstvergroting daar laten uitvoeren en was zeer tevreden over het resultaat. Ik vond het bijzonder prettig dat ik de dag dat mijn meoder geopereerd werd op de hoogte werd gehouden door de medewerkster van deze clinic. (Ik was gaan winkelen met een vriendin in het nabij gelegen Leuven). Ik ben meerdere malen gebeld hoe het met mijn moeder ging en ook toen zij gereed was om naar huis te gaan.

Daarom was het voor mij vanzelfsprekend dat ik ook daar mijn borsten zou laten vergroten. Vorige week woensdag ben ik in Rotterdam op consult geweest en afgelopen maandag ben ik geopereerd. Ik ben ontzettend blij me thet resultaat! Maar het grootste compliment wil ik deze clinic geven voor hun zorg. De dames die hier werken zijn zo ogelooflijk vriendelijk en behulpzaam. Ik was reuze zenuwachtig omdat ik nog nooit een narcose of een medische ingreep had ondergaan, maar zij stelde mij op mijn gemak en gaven me het gevoel dat ik in goede handen was.

Over twee weken mogen mijn hechtingen eruit en daarna moet ik nog voor controle terug komen, mijn schoonzus gaat dan ook mee want zij krijgt die dag haar consult en ook zij zal door DR de Maerteleire worden geopereerd.

Reageer op dit bericht

Bevat dit bericht ongewenste reclame, ongepaste of kwetsende teksten? Klik hier!

Re: Mediclinic Dr De Maerteleire

Auteur: SE (—.direct-adsl.nl)

Datum: 15-01-2009 14:32

——————————————————————————————-

De vriendelijkheid van de assistentes, het aanzien van het pand of het mooie logo van de kliniek, zijn hippe montuur van zijn bril, zijn geduld en aardigheid……………..daar viel ik eerst ook voor. Kon ik het 3 jaar geleden maar weer terugdraaien. Het gaat helemaal niet om die bijkomstigheden. Ik heb er van geleerd, het is zo dom om daar op af te gaan. Het is maar bijzaak. Het gaat om de kundigheid van de arts.

Dokter de Maerteleire, heeft echt voor veel verdriet gezorgd ik heb binnenkort mijn 2e hersteloperatie in het AMC in Amsterdam. Het is omdat het juridisch technisch erg ingewikkeld ligt anders had ik hem allang al voor de Rechtbank gedaagd. Mocht hij dit lezen, dan weet hij precies wat ik bedoel! Deze man zou ik echt heel goed iets aan kunnen doen.

Fijn dat het met jou en je moeder wel goed is afgelopen. Natuurlijk gaat het soms ook wel goed dat blijkt maar weer. Maar ik heb meerdere verhalen gehoord van Wim de Maerteleire,……………………… geloof maar dat hij ook heel wat mensen verpest heeft.

gr SE

Reageer op dit bericht

• Passy

Hallo SE

Ik schrok toen ik dit las, morgen heb ik een afspraak met Wim De Maerteleire Mediclinic in Heverlee. Ik plan een macs lift en operatie wallen.

Nu krijg ik de daver op het lijf.. Voor welk soort ingreep was je bij hem ? En wat heeft hij precies verpest ? Ik overweeg om alles top te zetten.

Aub mag ik snel een antwoord verwachten ?

Veel sterkte

PassySE schreef:

>

> Datum: 15-01-2009 14:32

>

> De vriendelijkheid van de assistentes, het aanzien van het

> pand of het mooie logo van de kliniek, zijn hippe montuur van

> zijn bril, zijn geduld en aardigheid……………..daar

> viel ik eerst ook voor. Kon ik het 3 jaar geleden maar weer

> terugdraaien. Het gaat helemaal niet om die bijkomstigheden.

> Ik heb er van geleerd, het is zo dom om daar op af te gaan.

> Het is maar bijzaak. Het gaat om de kundigheid van de arts.

>

> Dokter de Maerteleire, heeft echt voor veel verdriet gezorgd

> ik heb binnenkort mijn 2e hersteloperatie in het AMC in

> Amsterdam. Het is omdat het juridisch technisch erg

> ingewikkeld ligt anders had ik hem allang al voor de

> Rechtbank gedaagd. Mocht hij dit lezen, dan weet hij precies

> wat ik bedoel! Deze man zou ik echt heel goed iets aan kunnen

> doen.

>

> Fijn dat het met jou en je moeder wel goed is afgelopen.

> Natuurlijk gaat het soms ook wel goed dat blijkt maar weer.

> Maar ik heb meerdere verhalen gehoord van Wim de

> Maerteleire,……………………… geloof maar dat hij

> ook heel wat mensen verpest heeft.

>

> gr SE

• Kamila

In 2006 had ik een afspraak voor liposuctie bij deze dokter gemaakt maar na het lezen van vele slechte ervaringen van anderen heb ik heel snel, schriftelijk geannuleerd!

groetjes,

Kamila