velthuis

• knetter

Hallo,

Heb plannen om een ooglidcorretie te laten doen bij het Velthuis kliniek.

Ben best een beetje bang (en dat voor een vent) Ze schrijven op de site dat het eigenlijk een fluitje van een cent is maar is dat ook echt zo? Begrijp best dat je ff de straat niet op kan maar?? Iemand evaring? En het Velthuis Kliniek is dat wat?

Dank je wel voor de eventuele reacties.

• gerda

Hallo,

ik heb het laten doen in Hasselt(level4) bij dr.Nelissen.

Ik ging eigenlijk voor boven maar hij vond onder ook wel nodig,daar ik dan over n aantal jaren toch weer voor de deur stond.

Ik ben heel erg tevreden,heb geen pijn gehad,wel wat schrik zo van :komt dit nog wel goed?Maar het is pas 7 wkn geleden en al mooi geworden.Over de veldhuiskliniek hoor ik ook goede resultaten,maar is een stuk duurde volgens mij

• els van steenkiste

hallo heb zeer slechte ervaringen met de velthuiskliniek wij zijn inmiddels met nog een aantal patienten die door de velthuiskliniek zijn behandeld terecht gekomen bij een letselschade advocaat.De velthuiskliniek is een grote commercieele instelling bij complicaties word je gewoon aan de kant gezet je bent dan geen betalende patient meer maar een lastpost waar ze niet meer aan kunnen verdienen als je mij zou zien dan hoefde je niet te vragen blijf daar maar weg. FOUTE BOEL VELTHUISKLINIEK

• meg

Oh, mag ik vragen wat er gebeurd is.

Ik heb 3 jaar geleden een lipo laten doen, waar naar mijn mening (en die van een andere p.c. van een andere kliniek) te weinig vet was weggehaald.

Deze arts stelde zelfs voor om kostenloos mijn lipo over te doen.

De arts die het toen heeft gedaan, vond het echter wel goed en stelde mij voor om met lipolyse-injecties de restanten vet(bobbels) weg te laten “smelten”.

Maar dit heeft helemaal niet geholpen. 3850,- euro naar de haaien.

Nu is mijn buik trouwens weer net zo dik als 3 jaar geleden voor de lipo.