Correctie neusvleugels

• Karima

Dag allemaal,

ik heb vandaag dit prikbord doorgespit maar kon eigenlijk niet vinden wat ik zoek. Ik zou namelijk graag een correctie aan mijn neusvleugels willen doen, omdat ik een smalle neustip heb die vrij groot lijkt door mijn grote neusvleugels. Hieronder staat een link naar de website van een amerikaans chirurg, die deze operatie heeft uitgevoerd, zodat er misschien een beter idee ontstaat van wat ik bedoel. Heeft iemand misschien ervaring hiermee?

http://www.rhinoplasty.com/html/rhinoplasty-before-after-primary4.shtml

Bij voorbaat dank!

• brenda

dag Karima

ikzelf heb geen ervaring met een neuscorrectie maar heb wel een facelift gehad in het Coupure Centrum door Dr Verpaele. daar zag ik dat dr Tonnard (andere chirurg die in het centrum werkt) internationaal bekend staat voor zijn neuscorrecties. nadien is een kennis op mijn aanraden bij hem consultatie geweest en heeft nadien een neuscorrectie laten uitvoeren. zij is absoluut zeer tevreden over het resultaat en de dokter.

misschien kan dit een interessant adres voor jou zijn?

mocht je nog vragen hebben, geef me gerust een seintje

grts

Brenda

• sa

Hoi Karima

Dat plaatje van die neus zeg maar, ik snap volgens mij wel wat je je bedoelt over het versmallen vd vleugels. Zou dit namelijk ook willen laten doen. De neustip van mij is ook zoals op het plaatjes bol teveel weefsel ofzo en zou dit wat verfijnder willen hebben, zodat mijn neus wat kleiner wordt. Heb jij het al laten doen of ben je nog aan het zoeken ofzo?

• rachida

Hoi Karima,

Ik ben nou juist opzoek naar precies hetzelfde probleem. Neusvleugels!!

Bij mij zijn ze ook te groot… ik heb echt een Afro neus en wil ook een neuscorrectie laten doen.

Kan je mij misschien vertellen of jij het al gedaan hebt? bij wie en waar enz??

Ben namelijk al enige tijd hopeloos opzoek naar een goede PC alleen ik ben bang voor mislukkingen…

Zou je mij een prive mail kunnen sturen?

rn-7-@hotmail.com

Bedankt…groetjes, Rachida