en wat na een liposuctie?

• Anne

Een vraagje, dan heb je liposuctie gehad en je vet is weggehaald en wat dan met de huid, gaat die dan loshangen of trekt die mooi terug/recht. Krijg je geen bobbels, deuken etc. Nu sprekende over binnezijde bovenbenen en onderbuik met taille.

Ben vandaag op gesprek geweest bij een plas. chirurg. Ik heb er een raar gevoel aan overgehouden. Ik heb op zich weinig vet maar er kan iets vanaf, garantie heb je niet, dat weet ik, Maar als ik kijk naar voor-en na-fotoos ziet het er goed uit, dat kan bij mij toch ook.

Op naar een tweede gesprek volgende week.

Oja 4800 euro voor binnenzijde bovenbenen, taille en onderbuikje. Dat is wel heel wat.

• meg

Hoi Anne,

dat is voor iedereen weer anders.

Het schijnt zo te zijn, dat als je onder de 45 bent, je huid over het algemeen

wat elastischer is, en het vanzelf weer glad trekt.

Maar ja, volgens mij heb je altijd wel kans op bobbels of lubberen,

die garantie heb je nooit voor 100%.

Ik heb 3 jaar geleden mijn buik en heupen laten doen, en alles trok wel aardig

goed bij. Maar je krijgt wel vetophopingen ergens anders als je aankomt en nu na 3 jaar zit alles er weer bijna aan.

Ik was ook bijna 4000,- euro kwijt. Dat is toch een hoop geld.

groetjes Meg

• Emma

Ik het lipo gehad aan buik, maag en lovehandles en ben blij dat ik het gedaan heb.

Ben 40+ en heb 6 weken dag en nacht een strak pakje moeten dragen. Dat is om te zorgen dat de huid weer mooi strak vastgroeit. De eerste 6 maanden heb je nog last van bobbels en harde (vocht) plekken, maar dat hoort erbij en die trekken vanzelf weer weg. En het vet dat ik weggehaald komt niet meer terug volgens de arts, tenzij je 10 kilo aankomt.

Heb voor buik/maag/lovehandles 2000 euro betaald plus na 7 maanden nog een gratis correctie omdat ik vond dat op m'n buik nog wel iets weg kon.

• Bernadet

Wat Meg zegt is helemaal waar. Ik ken iemand uit mijn direkte omgeving en inderdaad de vetbobbels zitten nu op een andere plaats en zelfs haar buik is weer aan het dik worden.

• meg

Ja Bernadet,

en ik ben eigenlijk qua kilo's niet echt zwaarder geworden, maar toch komt er vet bij op verschillende plekken en dus ook mijn buik die toen is gedaan.

Gr. Meg

• Kamila

Emma,

Welke pc heeft de operatie uitgevoerd? Ik heb twee jaar geleden lipo laten doen. Het is op zich niet lelijk of zo maar ik vind dat er te weinig weggehaald is. Ik wil het opnieuw laten doen maar dan wel bij een andere arts.