Oktober 2008 onderging ik een ingreep bij LA. Over LA ben ik wel te spreken, echter niet over hotel Bernard, dat op loopafstand ligt van de kliniek. Ik had van te voren voor twee nachten een eenpersoonskamer gereserveerd:toen ik daar arriveerde

bleek er geen eenpersoonskamer vrij te zijn, maar men had voor mij een tweepersoonskamer gereserveerd. Ik moest 1 nacht betalen voor de tweepersoonskamer en 1 nacht voor de eenpersoonskamer. Ik ben daar mee accoord gegaan, alhoewel de fout bij Bernard lag en dat voor mij geen consequenties hoeft te hebben. Ik heb betaald middels credit card. Weken later ontving ik via de post een factuur met het bedrag voor twee nachten voor de tweepersoonskamer. Tegelijkertijd heeft hotel Bernard via mijn cerdit card het resterende bedrag geind. Ik heb ze gemaild, maar ze hebben vaak geen internet en dus geen e-mail. Ook heb ik ze een brief geschreven en gevraagd om het bedrag terug te storten, aangezien wij een andere afspraak hadden. Nooit een reactie op gekregen. En naar mijn geld kan ik fluiten. Ik moet iedereen afraden in dit hotel te betalen met creditcard; ze zijn niet te vertrouwen.