lipo sculpture

• rosita

ik heb gisteren bij linea astetica mn liposuctie behandeling van 5 zones laten doen.

was super goed behandelt ben , nu nog niet zogoed tebeen.

alleen had de anesestist mij teveel verdoving gegeven ipv een roesje, en was daar door erg aan het spuugen, hij kwam zn excuses aanbieden, en de verpleegster kwam mij steeds in de gaten houden.

het pak zit echt niet lekker, maarnu nog genezen.

in de toekomst als ik mij weer voor iets zou laten willen helpen ga ik zeker terug, zoals het er nu naar uitziet.

maar ben pas gisteren geholpen, dus nu afwachten hoe alles er over 5 mnd uit ziet.

deze kliniek is echt super goed.

dus mensen luistren niet naar al die negatieve verhallen.

ik ben heel goed geholpen, en behndelt.

gr rosita

• simone

een raar vermelding, een goede kliniek en niet luisteren naar neg verhalen.

Jij vermeldt zelf dat er te grote hoeveelheid narcose is gegeven ipv een roesje.

Het heeft op jou geen grote negatieve bijwerking alleen maar een beetje spugen, maar stel dat het erger was….. nam je dan genoegen met een verontschulding en

reklame maken voor de kliniek. Ik denk het niet.

• rosita

overal komen foutenen voor, maar ze kwamen sorry ,zeggen.

ik blijf bij deze kliniek.

ben daar 100% goed behandelt.

en de nazorg was ook goed, toen ik mij niet zolekker voelde.

ik wil graag in de toekoms ook nog mn borsten laten doen want ik ben voor de operatie al 9 kilo, afgevallen, en ik durf nog steeds naar hun toe.

als het een slechte kliniek was , dan hadden ze niet komen toegeven dat er iets teveel narcose is gegeven, want ik wist niet beter of ik dacht dat het spugen er bij hoorde.

simone schreef:

>

> een raar vermelding, een goede kliniek en niet luisteren naar

> neg verhalen.

> Jij vermeldt zelf dat er te grote hoeveelheid narcose is

> gegeven ipv een roesje.

> Het heeft op jou geen grote negatieve bijwerking alleen maar

> een beetje spugen, maar stel dat het erger was….. nam je

> dan genoegen met een verontschulding en

> reklame maken voor de kliniek. Ik denk het niet.

• Antoinette

Op 3 december 2008 heb ik ook een liposculpture laten doen bij Linea Estetica in Belgie. Niets dan goeds te melden.

Ik heb lang om mij heen gekeken en mij vooral goed voor laten lichten. Uiteindelijk is mijn keuze op deze kliniek gevallen en heb ik daar vijf zones laten doen.

De kliniek was netjes, het personeel vriendelijk, men nam de tijd om alles goed uit te leggen en de nazorg was zeer correct.

De ingreep zelf heb ik als goed ervaren. Ongeveer twee weken na de ingreep heeft men vanuit Belgie nog gebeld om te vragen hoe en het ging met het herstel en meegegeven dat je altijd kunt bellen. Ik heb mijn ingreep door Dr. Torrekens laten verrichten. Op internet had ik alleen maar positieve reacties van hem gelezen en het feit dat hij Nederlands sprak was voor mij een pré. Het herstel gaat heel goed. Het pak mag sinds deze week uit. Direct na de ingreep was er al resultaat zichtbaar. Ik ben dan ook zeer benieuwd hoe het resultaat er over een paar maanden uitziet. In totaal heeft men ruim drie liter vet weggehaald, maar nu is mijn blousemaat als twee maten kleiner. Mijn advies: Laat je goed voorlichten, zoek op het internet, en maak een weloverwogen keuze. Het is geen lichte ingreep. Maar laat je vooral niet afschrikken door negatieve berichten.

Groetjes Antoinette

• margo

Hallo,

hoe zijn de resultaten, ben je tevreden? Hoelang heb je evt last gehad van de operatie in dagen of weken? (ivm verlof werk) En hoe heb je de info gevonden over Dr. Torrenkens?

Ik hoop spoedig iets van je te horen.

Groetjes Margo

• Emma

Hoi Margo,

Ik heb ook in Belgie (andere kliniek) een lipo laten doen. 1 dag moet je heel rustig aan doen, want dan lekken de wondjes nog. Daarna kun je gewoon langzaam aan alles weer doen. Heb je alleen een spierpijn-gevoel, niet echt erge pijn.

Als je echt veel over lipo wilt lezen, kun je kijken op het vivia-forum bij mode en beauty. Daar staan de ervaringen van heel veel vrouwen heel uitgebreid. Ik heb er zelf indertijd ook veel aan gehad.

• diana

voor jullie allemaal geldt: blijf de rest van je leven niet meer aankomen en gezond eten, anders komen de kg'vet gewoon weer op de plekken terug waar ze nu zijn weggehaald (over een paar jaar uitgesmeerd); maakt niet uit waar je het laat doen, geldt voor iedereen. succes allemaal!!!

• Fatma

hallo allemaal .

ik heb op 12 mei woensdag een afspraak bij dr torrekens maar k maak me een beetje zorgen en druk

en ben ook zenuwachtig hoe het gaat gebeuren en of het allemaal gaat lukken.

zijn er mensen die ervaring hebben met dr torrekens positieve en negatieve ervaringen ik hoor ze graag.

groetjes fatma