Hallo!
Na jaren wachten gaat het toch eindelijk gebeuren. Ik ben op consult geweest in scheveningen bij Dr de Jong en ben er redelijk van overtuigd dat hij van mijn neus een mooi neusje gaat maken!
Nu lees ik wel wat ‘enge’verhalen over de neustip en dat de neus niet mooi meer is van voren. Bij mij is mijn neus prima van voren alleen van opzij he… Ik ben dus wel bang dat ook mij dit gaat overkomen,je weet nooit hoe het resultaat gaat worden natuurlijk..
Wie heeft er ervaring en/of verhalen gehoord over dr de jong? Naar mijn weten is hij erg kundig en heeft al aardig wat correcties gedaan. Hij wist mij precies te vertellen hoe en wat en heeft mijn meeste twijfels weggenomen.
Ik vind het erg spannend, binnnenkort een 2e consult en dan hopelijk zo snel mogelijk onder het mes.
Hoe hebben jullie het gedaan met jullie werk etc? Gewoon een paar weekjes vrij genomen? Of de ziektewet in? Ben nog aan het twijfelen hoe ik het moet gaan brengen op m'n werk…
Gek dat iets waar je je hele leven mee zit toch iets aan gedaan kan gaan worden..lijkt me een heel gek gevoel….
XXDaan