nosejob dr.de jong

• daantje

Hallo!

Na jaren wachten gaat het toch eindelijk gebeuren. Ik ben op consult geweest in scheveningen bij Dr de Jong en ben er redelijk van overtuigd dat hij van mijn neus een mooi neusje gaat maken!

Nu lees ik wel wat ‘enge’verhalen over de neustip en dat de neus niet mooi meer is van voren. Bij mij is mijn neus prima van voren alleen van opzij he… Ik ben dus wel bang dat ook mij dit gaat overkomen,je weet nooit hoe het resultaat gaat worden natuurlijk..

Wie heeft er ervaring en/of verhalen gehoord over dr de jong? Naar mijn weten is hij erg kundig en heeft al aardig wat correcties gedaan. Hij wist mij precies te vertellen hoe en wat en heeft mijn meeste twijfels weggenomen.

Ik vind het erg spannend, binnnenkort een 2e consult en dan hopelijk zo snel mogelijk onder het mes.

Hoe hebben jullie het gedaan met jullie werk etc? Gewoon een paar weekjes vrij genomen? Of de ziektewet in? Ben nog aan het twijfelen hoe ik het moet gaan brengen op m'n werk…

Gek dat iets waar je je hele leven mee zit toch iets aan gedaan kan gaan worden..lijkt me een heel gek gevoel….

XXDaan

• Hans

Beste Daan,

Ik ga het ook doen bij dr de Jong. Als je het leuk vind om ervaringen uit te wisselen, dan hoor ik het graag van je, want het is lastig om er met anderen over te praten.

groetjes,

Hans

• mar

Ik ga 22 januari onder het mes bij Dr de Jong. Wel spannend hoor. Ben ook benieuwd naar ervaringen van anderen met deze plastisch chirurg. Hij leek mij inderdaad ook wel heel kundig enzo, maar het blijft spannend he…

• daan

Hey Mar en Hans dank voor jullie reactie!

Ik zou graag in contact willen blijven met jullie, ben benieuwd hoe het gaat bij jou Mar, heel veel succes alvast!

Groetjes Daan

• Mar

Hoi,

Nou ik ben afgelopen donderdag 22-01-2009 geopereerd door dr de Jong.

De operatie was goed gegaan, ik was ook niet misselijk van de narcose en heb geen pijn. Ik heb wel een zwaar/drukkend gevoel aan mijn neus. Ook is het erg blauw en opgezwollen. Ik heb vanmiddag een afspraak bij dr de Jong, dan gaan de tampons eruit, dat zal wel verlichting geven. Eten is nu lastig.

Ik vind het echt zooo spannend, pas over een week zie ik mijn neus, want dan gaat het kapje er pas af…

Ik hoop zo dat het goed gelukt is!

Hans en Daan ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!?

Hoop van jullie te horen.

Groeten

• d

hoi mar, ik ga ook een operatie doen bij de jong. ben erg benieuwd naar je ervaringen!

• daan

Hey Mar,

Heb je misschien een email adres zodat we ervaringen kunnen uitwisselen? Ik ken nl verder helemaal niemand die ooit hieraan begonnen is dus zou het wel fijn zijn!

Hoe is het verder nu?

In april is het voor mij zover, vind het extreem spannend!

GR

• Naomi

Hallo,

Ik ga over 1,5 week ook onder het mes bij dr. de Jong. Ik word geopereerd in Medisch Centrum Biltstraat te Utrecht. Ik ben op consult geweest in Harmelen. Waar worden jullie geopereerd? Iemand ervaring met M.C. Biltstraat?

Ik vind het ook erg spannend maar ik heb er wel vertrouwen in. Hij heeft bij een kennis van me de bovenoogleden ook heel mooi ‘gemaakt’.

Groetjes,

Naomi

• Hansz

Beste Daan en Mar,

Het is lang geleden, maar ben benieuwd naar hoe het is geworden?

groet,

Hans

• cat

Wie kan mij vertellen hoe de operatie is verlopen. En hoe het resultaat is geworden. En wat de kosten zijn?

gr Cat