Iemand bekend of ervaringen met de kliniek en plastisch chirurgen wbt. liposuctie?
Velthuis kliniek is door de consumentenbond uitgeroepen tot de beste kliniek van Nederland. Zie beautygids en consumentengids. In 2007 kwamen zij ook als de beste uit de test. Ik zit er over te denken daar op consult te gaan voor een behandeling, maar ben nog in onderzoekfase, en uitgebreid op het net aan het surfen. Ik kijk veel forums naar ervaringsdeskundigen, ik wil een goed lift die niet te zwaar is, geen narcose, wel een die kaaklijn goed lift.
Ik ben er achter gekomen dat ik niet in Belgie moet zijn, geen Masclift wil, dat is al heel wat. Nu nog een goede ervaren arts met goede handen en een goede vizie en ook nog eend de know how…heel pakketje eisen dus. Dr van der Lei vind ik erg prijzig en veel te ver, Shoemacher klinieken worden mij te commercial en doen alles erg snel en de reacties hier op forum zijn ook niet zo verrassend, bij iemand bleek de hele masclift niet zichtbaar, bij de ander traden er infecties, de ander kon met haar klachten niet bij de arts terecht en moest maar afwachten, ik wacht ook nog even. Iemand een goede ervaring met een minilift, die tevreden is? En nee geen belgische arts of Belgie…iemand wel een goede ervaring bij de shoemacherklinieken, zo ja welke arts. Dank allemaal.
hallo e,zou je misschien willen vertellen wat er gebeurd is bij de velthuiskliniek wat voor complicaties er geweest zijn ?groetjes yvonnee van steenkiste schreef:
>
> hallo de velthuiskliniek uitgeroepen tot beste ja toen ze
> hoorden dat de consumentenbond op bezoek kwam voorheen en
> daarna velthuiskliniek een grote commercie garantie tot aan
> de deur bij complicaties niemand thuis? Bah
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?