Ik wil nogmaals iedereen waarschuwen voor deze kliniek. Er zijn al heel wat mensen verminkt door de eigenaar van deze kliniek. Ik schijn hier geen namen te mogen noemen van de plastisch chirurg,maar jullie kunnen wel via google kijken wie de eigenaar is van de kliniek. Ook kunnen jullie zijn “charmante” verschijning zien op you tube. Meteen een reden om te zien dat je bij deze man beter héél ver uit de buurt moet blijven. Hij haat vrouwen, hij heeft totaal geen respect voor ze. Heel veel mensen heeft hij verminkt en hij laat je echt barsten en geeft ons als klanten de schuld van het mislukken van de operatie. Volgend jaar komen de verhalen in het boek te staan van Sylvia Veerman van www. legaalveminkt.nl. De zwarte lijst zeg maar van de verkeerde klinieken en de verkeerde plastisch chirurgen. Tot die tijd doe ik het maar op deze manier om jullie te besparen wat mij allemaal is overkomen. Mijn hele jaar is er door getekend. Mijn hamsterwangen zijn nu dikke plofwangen en de littekens voor en achter mijn oren zijn niet om aan te zien. Ik ken nog meer vreselijke verhalen, dus jullie zijn gewaarschuwd. Voor mezelf is het te laat, voor jullie hopelijk niet. Het is echt om te helpen. Ik had liever een positief verhaal verteld. Ik ben vorige week bij plastisch chirurg dr. Staedt in Beverwijk geweest om mijn gezicht te laten zien. Wat een aardige, geduldige man die me alles over deze mislukte operatie heeft kunnen vertellen. Hij schijnt ook heel kundig te zijn, maar willen mensen informatie over goede plastisch chirurgen vraag het dan via Sylvia Veerman legaalverminkt@live.nl